احضار وزیر ورزش و داورزنی به مجلس/ اتهام؛چرا طرفداران ارومیه را کتک زدند؟ چرا معروف رفت روسیه!



اخبار,اخبارورزشی, لیگ والیبال

محمدرضا داورزنی و محمود گودرزی به مجلس احضار شدند تا پاسخگوی حوادث فینال لیگ والیبال باشند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ نمایندگان فراکسیون ورزش با فشار نمایندگان مردم شهر ارومیه وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال به مجلس احضار شدند تا پاسخگوی اتفاقات بازی فینال لیگ والیبال باشند. مسابقه ای که در پایانش درگیری شدیدی میان نیروی انتظامی و هواداران ارومیه ای در گرفت.

بعد از این اتفاق ، چالشی بزرگ بین فدراسیون والیبال و باشگاه ارومیه ای به راه افتاد. باشگاه ارومیه ای که متعلق به شهرداری این شهر است و برای بازی فینال بیش از 700 هوادار را با خود به تهران آورده بود ، دو اتهام بزرگ را به فدراسیون والیبال وارد می کند. ماجرای اتفاقات فینال و اینکه چرا تک بازی در تهران برگزار شده و آن اتفاقات در پایانش رخ داده تنها یکی از مشکلات است و مدیر باشگاه ارومیه ای با داورزنی مشکل بزرگتری دارد. یعقوبی که پیامک های رد و بدل شده بین او و داورزنی را در اختیار سایت های محلی گذاشته بود ، پیامک هایی که در آن رئیس فدراسیون از شعارها و تهمت های هواداران ارومیه ای انتقاد کرده بود و مدیر باشگاه ارومیه ای هم فدراسیون را مقصر برخورد نیروهای انتظامی دانسته بود.

حالا این بازی با فضاسازی های انجام گرفته ، در سال منتهی به انتخابات فضایی شده برای ورود نمایندگان مردم ارومیه که از سوی مردم شهرشان زیر فشار هستند.


 اخبار  ورزشی  - خبرآنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------