آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

جنجال و درگیری لفظی در نشست خبری قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,   نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال

نشست خبری سرمربی تیم استقلال با اعتراض مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با یک خبرنگار به چالش کشیده شد.

  نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌آهن وقتی قصد خروج از سالن کنفرانس را داشت با سؤال یک خبرنگار روبرو شد، نماینده یکی از رسانه‌ها به سرمربی ذوب‌آهن گفت: می‌خواهیم نظرتان را در خصوص مربیان سنتی فوتبال ایران مثل قلعه‌نویی و یاوری و ذوالفقارنسب بدانیم که سرمربی ذوب‌آهن با خنده گفت من به این سؤال جواب نمی‌دهم چون قلعه‌نویی سنتی نیست.

در ابتدای نشست خبری امروز محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در ابتدای صحبت‌های خود گفت: نمی‌توان وارد این سالن شد و صحبتی از میلاد حجت‌الاسلامی نکرد. او یک خبرنگار متعهد بود که زمانی در حوزه استقلال در خبرگزاری ایسنا فعالیت می‌کرد و ما هر روز با هم در ارتباط بودیم.

وی افزود: حجت‌الاسلامی با منشی که داشت هیچ وقت برای کسی مشکل‌ساز نمی‌شد و من در گذشت او را به جامعه رسانه‌ای تسلیت می‌گویم.

*هنگامی که نشست خبری سرمربی استقلال آغاز شد خبرنگار یکی از رسانه‌ها از قلعه‌نویی در مورد کارلوس کی‌روش و رفتن او سؤال کرد که نوری‌فر اعلام کرد این سؤال حاشیه‌ای است و بهتر است مطرح نشود. سرمربی استقلال هم به این سؤال پاسخی نداد.

در ادامه مجدداً آن خبرنگار از قلعه‌نویی پرسید شما در مورد خبرنگار عمروعاصی صحبت می‌کنید و این خبرنگار کیست که قلعه‌نویی پاسخ داد من فقط یک نفر را می‌گویم که آن را هم همه می‌شناسند. پس از صحبت‌های قلعه‌نویی مدیر رسانه‌ای استقلال با اعتراض خطاب به آن خبرنگار گفت من نمی‌دانم چرا در هیچ کدام از نشست‌های خبری چنین سؤالاتی مطرح نمی‌شود و فقط در اینجا از این اتفاق‌ها می‌افتد. آن خبرنگار هم به نشانه اعتراض سالن کنفرانس را ترک کرد و مدعی شد وقتی من هرسؤالی می‌پرسم شما واکنش داری دلیلی نیست که در اینجا بمانم.

به گزارش فارس همین موضوع باعث شد تا نشست خبری به جنجال کشیده شده و به پایان برسد. در این لحظه اعتراضات طرفین ادامه داشت تا جایی که حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای به این موضوع پایان داد.


  اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------