کفاشیان:ماندن کروش مشخص نیست؛چطور می‌گوید با آدیداس قرارداد ببندیم؟/او بچه زرنگ است ولی ما هم زرنگیم



اخبار,اخبارورزشی,علی كفاشیان

کفاشیان می‌گوید مذاکره با کروش به مرحله‌ای رسیده که حالا او باید مکتوب اعلام کند می‌ماند یا می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت كروش گفت: «به كروش گفتم كه فدراسیون پایبند قرارداد با اوست. اگر ما می‌خواستیم كروش را بركنار كنیم بعد از جام جهانی با او قرارداد نمی‌بستیم. ما می‌خواهیم كروش در تیم ملی بماند و اگر او اصرار دارد برود، باید طبق مفاد قراردادش عمل كنیم. كروش از اتفاقات دیروز ناراحت شد اما به من ایمیل زده و پرسیده كه باید چه كار كند.»


كفاشیان ادامه داد: «اگر كروش تصمیم بگیرد برود و قراردادش به صورت توافقی لغو شود مجبوریم سراغ گزینه‌های دیگر برویم. زمان كمی داریم و ما هم از این مسئله ناراحتیم. اما چاره‌ای نداریم. ترجیح فدراسیون این است كه از مربیان خارجی استفاده كنیم. ما گزینه‌هایی را هم مد نظر داریم اما مذاكره‌ای نكردیم چون باعث ناراحتی می‌شود. كروش می‌خواهد فدراسیون او را اخراج كند تا بتواند تمام پولش را بگیرد. می‌خواهد زرنگی كند ولی ما هم زرنگ هستیم.»


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ادامه همكاری فدراسیون با آل اشپورت و حرف‌های كروش كه گفته بود با آدیداس قرارداد بسته شود گفت: «مدیران آل اشپورت ناراحت بودند كه چرا جواد نكونام در برنامه نود از توپ‌ها و پیراهن‌های این شركت انتقاد كرده.

 

من هم گفتم او الان كاپیتان تیم ملی نیست و زیر نظر ما كار نمی‌كند. توپ‌هایی كه آل اشپورت به سازمان لیگ می‌دهد ارتباطی به البسه‌ای كه به فدراسیون می‌دهند ندارد. كروش هم فعلا بحث رفتن یا ماندن خودش مطرح است. اگر هم مشكلی برای لباس‌های تیم ملی باشد مربوط به ماست. كروش در این مسائل دخالت نكرده. مسئولیت او برای داخل زمین است و در مورد هیچ كمپانی خاصی حرف نزده است. ما فعلا منتظر پاسخ مكتوب كارلوس كروش هستیم. او باید تصمیم بگیرد كه با ما ادامه می‌دهد یا قراردادش را لغو می‌كند.»

 

اخبار  ورزشی  - خبر آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------