آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

اصلی‌ترین درخواست مسئولان پرسپولیس از برانکو



اخبار,اخبار ورزشی, برانکو ایوانکوویچ

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: هدف اصلی از آوردن برانکو کسب عنوان قهرمانی است.

 مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ را نژادفلاح با این صحبت‌ها آغاز کرد: «قبل از هر چیز بار دیگر از زحمات و تلاش‌های درخشان تقدیر و تشکر می‌کنم و جا دارد از حسین عبدی، علیرضا امامی‌فر، نادر باقری، مسعود مومنی و محمد منتظری که به رغم جدایی درخشان با درک شرایط و تعصب به پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دادند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 

در عین حال خوشحالم که برانکو ایوانکوویچ را به‌عنوان سرمربی جدید به شما معرفی می‌کنم. ایشان نیازی به معرفی بنده ندارند و یک مربی کاملا شناخته شده و موفق در فوتبال ایران هستند و سوابقی خوب در فوتبال آسیا و کرواسی دارند. ان‌شاءا... با درایت برانکو و همکارانش، تلاش بازیکنان و مجموعه باشگاه و تیم و حمایت همه جانبه هواداران و همچنین همدلی پیشکسوتان، شاهد درخشش پرسپولیس با آینده‌ای سرشار از موفقیت باشیم. باید بگویم که با حضور برانکو، حالا به پرسپولیس امیدوار شده‌ام و آینده خوبی برای این تیم پیش‌بینی می‌کنم.»

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه شروع کرد به معرفی دستیاران ایرانی و خارجی برانکو: «خوشحالیم که عبدی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و خوشحالی دیگرم از این است که کریم باقری را بار دیگر در پرسپولیس می‌بینیم. مایه افتخار است که این بازیکن پر افتخار و با اخلاق تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران را به‌عنوان یکی از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس امروز به‌عنوان دستیار برانکو به شما معرفی می‌کنم. عبدی و باقری به‌عنوان دستیاران ایرانی برانکو فعالیت خواهند کرد و پانادیچ و همچنین تیومی، دیگر اعضای کادر فنی خواهند بود.»

آقای قائم مقام سپس به خبرنگاران گفت که قهرمانی پرسپولیس در فصل پانزدهم لیگ برتر را از برانکو خواسته است: «فرصت برگشتن ما به صدر جدول وجود ندارد اما دنبال این هستیم که جایگاهمان را بهبود ببخشیم و آخر فصل باید جزو پنج تیم اول باشیم. البته هدف و برنامه‌ریزی اصلی ما برای فصل آینده است. ما برانکو را الان به پرسپولیس آوردیم که خودش تیم را برای فصل آینده ببندد و با نقاط ضعف و قوت تیم آشنا شود. بازیکنان خوب را برای فصل آینده حفظ می‌کنیم و یکسری بازیکن جدید و مورد نظر برانکو را به خدمت می‌گیریم. برای همین هدف اصلی ما قهرمانی در فصل آینده است.»

 اخبار  ورزشی  -  ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------