نژادفلاح: قرارداد دایی هم بیش از 2 میلیارد بود/ رفتاری که با دایی و درخشان شد، با برانکو نکنید



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:هواداران خیلی به ما در این پیروزی کمک کردند که حتی استقلالی ها نیز در میان هواداران ما در این دیدار دیده می شدند.

 محمدحسین نژادفلاح صحبتهایی را درباره حال و هوای این روزهای پرسپولیس بیان کرد که آنرا در ذیل می خوانید:

به نظر عبدی تصمیمش را برای جدایی گرفته است
درباره شایعه قهر عبدی بعد از اینکه دیانیچ به عنوان دستیار اول برانکو انتخاب شد، اظهار داشت: از همان ابتدا که برانکو را انتخاب کردیم قرار شد او دستیاران خود را به ایران بیاورد اما ما این فرصت را به دو مربی ایرانی هم دادیم که در کنار برانکو حضور داشته باشند. از عبدی هم خواستیم که اگر علاقه دارد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد اما به نظر می رسد او تصمیمش را گرفته و نمی خواهد به کارش ادامه دهد. ما این اولویت را برای وی قائل شدیم اما از ابتدا هم گفتیم دستیار اول برانکو قطعا خارجی خواهد بود. از عبدی انتظار رفتار حرفه ای تری را داشتیم و دوست نداریم تیم توسط اعضای کادر فنی وارد حاشیه شود.

کریمی، مهدوی کیا و هاشمیان همچنان گزینه هستند
وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت کار عبدی در پرسپولیس به اتمام رسیده و مربی دیگری انتخاب خواهد شد، افزود: تصمیم نهایی را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد اما اگر قرار باشد عبدی از ما جدا شود قطعا یک دستیار ایرانی دیگر به کادر فنی اضافه خواهد شد. ما با برانکو نیز شرط کردیم که دو دستیار ایرانی اش حتما روی نیمکت بنشینند و یکی از دستیاران خارجی روی سکوها برود. مثل قبل افرادی چون هاشمیان، مهدوی کیا و علی کریمی گزینه های مربیگری در پرسپولیس هستند. من با هر سه این عزیزان صحبت هایی را داشته ام. هاشمیان که مدرک مربیگری اش را به تازگی گرفته علاقه دارد در آلمان کارش را شروع کند. علی کریمی و مهدوی کیا نیز می خواهند به دوره های مربیگری بروند اما اگر جدایی عبدی قطعی شود سعی می کنیم یکی از این سه نفر به کادر فنی اضافه شوند.

قرارداد دایی هم بیش از 2 میلیارد بود
 قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که از مبلغ قرارداد برانکو می شود، تصریح کرد: من قبلا هم گفتم میزان قرارداد برانکو هم سطح برخی از مربیان داخلی خودمان است. در واقع در مقطع فعلی برانکو مربی گرانی برای پرسپولیس نیست. همین ابتدای فصل علی دایی با قراردادی که مبلغ آن توسط باشگاه اعلام شد به میزان 2 میلیارد و 100 میلیون تومان کارش را آغاز کرده بود اما ما برانکو را برای این فصل و فصل آینده آوردیم که شاید با این وضعیت مبلغ قراردادش خیلی زیاد هم محسوب نشود.

رفت و برگشت دایی در یک فصل درست نبود
نژادفلاح همچنین اضافه کرد: البته من شخصا به مربی ایرانی بیشتر اعتقاد دارم اما در مقطع فعلی گزینه خاصی نداشتیم، فقط علی دایی بود که الان هیچ سمتی نداشت اما وقتی با برخی از بزرگان مشورت گرفتم گفتند رفت و برگشت او در یک فصل خیلی زیبا نیست. البته از نزدیکان او هم شنیدم که در این مقطع علاقه ای به بازگشت به پرسپولیس ندارد. از طرفی برخی از بازیکنان از ابتدای فصل متهم به این بودند که بازیکن علی دایی هستند و این موارد باز هم تیم ما را وارد حاشیه می کرد. با این وضعیت ترجیح دادم که یک مربی خارجی خوب مثل برانکو را به پرسپولیس بیاورم و قطعا به انتخابی که کردم اعتقاد دارم. مربی پرسپولیس با این وضعیت می تواند تیمش را بدون هیچ بهانه ای برای فصل آینده ببندد و به برانکو هم گفتم که نگذارد هیچ کس در انتخاب بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده دخالت کند. صحبتم با پیشکسوتان این است که به برانکو فرصت بدهند و نتیجه اش را قطعا خواهند دید.

رفتاری که با دایی و درخشان شد، با برانکو نکنید
وی درباره وضعیت نه چندان جالب تیمش در لیگ برتر و اینکه آیا نگران نیست که با برانکو نیز نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ ادامه پیدا کند، تصریح کرد: حتما رده ما از همین که الان در جدول هست بدتر نخواهد شد. من به بازیکنان بعد از بازی مقابل النصر گفتم اگر نصف این بازی را مقابل راه آهن انجام می دادید با فاصله چند گل این تیم را شکست می دادیم. ما اصلا نگران سقوط نیستیم و باید به برانکو فرصت بدهیم تا رفتاری که با دایی و درخشان در این فصل شد برای برانکو هم تکرار نشود. من با برانکو تا پایان فصل آینده قرارداد بستم تا اگر خودم هم رفتم فصل بعد هر کسی در باشگاه است بگوید دست نژادفلاح درد نکند. هر مربی دیگری بود شاید در بحث واگذاری قطعا تغییر می کرد اما به نظرم برانکو یک گزینه قابل قبول است که عوض کردنش به این راحتی نخواهد بود.

هدایتی عضو هیات مدیره و اسپانسر باشگاه است
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال اضافه شدن هدایتی به هیات مدیره خاطرنشان کرد: من از وزیر ورزش خواهش کردم هدایتی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود تا بتواند بیش از قبل به ما و پرسپولیس کمک کند. الان هم این قضیه تقریبا قطعی شده و بحث اصلی روی سایر اعضای هیات مدیره است که هنوز انتخاب نشده اند. از روزی که من آمدم اسپانسر باشگاه تقریبا 600 میلیون تومان پرداخت کرده است که اصلا مبلغ قابل توجهی نیست و شاید هزینه یک سفر رفت و برگشت ما به عربستان باشد. در واقع می توان گفت در حال حاضر هدایتی اسپانسر باشگاه محسوب می شود و تا به حال هم نگذاشته دغدغه مالی داشته باشیم. حالا اینکه او در بحث واگذاری هم می خواهد وارد شود یا خیر خبر خاصی ندارم.

برتری پرسپولیس فقط فوتبالی نبود
نژادفلاح درباره شادی گل طارمی بعد از گلزنی به النصر و اینکه این گل پاسخی برای عربستانی ها بود یا خیر، تصریح کرد: این حرکت طارمی پاسخی به دهان کجی عربستانی ها در بازی رفت بود که حرکاتی بسیار ناشایست انجام دادند. البته نتیجه این بازی فقط از نظر فوتبالی برای کشورمان مهم نبود چون اتفاقاتی هم در روزهای اخیر در عربستان برای ایرانیان رخ داده که امیدوارم با برد این تیم پاسخ محکمی به آنها داده باشیم. البته هواداران نیز خیلی به ما در این پیروزی کمک کردند که حتی استقلالی ها نیز در میان هواداران ما در این دیدار دیده می شدند.

پرسپولیس با برانکو قهرمان آسیا می شود
وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا با برانکو را خواهد داشت، عنوان کرد: در وهله اول خیلی مهم است از این مرحله و مرحله یک هشتم نهایی که مسابقاتش در این فصل برگزار می شود شروع کنیم که اگر این اتفاق بیفتد می توانیم برای فصل آینده سرمایه گذاری بهتری انجام داده و امید زیادی به صعود به مراحل پایانی داشته باشیم. مطمئنا پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد که آرزوی دیرینه تمام هواداران این باشگاه است.

دیدار دوستانه ای با نوه امام راحل داشتیم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دیدار شب گذشته سرخپوشان با حجت الاسلام سیدحسن خمینی خاطرنشان کرد: شب تولد حضرت فاطمه زهرا(س) با شب تولد امام راحل همزمان است و ما هم گفتیم چه زیباست اگر بتوانیم با نوه امام راحل دیداری را در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی داشته باشیم. دیدار دوستانه ای را با حجت الاسلام سیدحسن خمینی داشتیم که طارمی نیز پیراهن خود را به ایشان اهدا کردند.

 اخبار  ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------