امروز؛ راند آخر مذاکرات کفاشیان و سرمربی تیم ملی/دعوا سر اینکه چه کسی کروش را نگه دارد!



اخبار,اخبارورزشی,  تیم  ملی

اگر تا دیروز کسی کروش را نمی خواست امروز فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای نگه داشتن او رقابت می کنند!

به گزارش خبرآنلاین؛ حضور رئیس حراست وزارت ورزش در جریان مذاکرات کفاشیان و کروش که چهره ای مثبت در بین اهالی ورزش به حساب می آید، شایعاتی را به وجود آورده است. آخرین پالس ها از وزارت ورزش نشان می دهد آنها بی میل نیستند کارلوس کروش به همکاری اش ادامه دهد اما همچنان روی مواضع خود درباره کفاشیان پافشاری می کنند. طبق آخرین خبرها وزارتخانه برای ادامه همکاری کارلوس چراغ سبز نشان داده و در این شرایط کفاشیان دوست دارد ماندن کروش به نام خودش تمام شود.

 

رئیس فدراسیون روز پنجشنبه دست به قلم شد و نامه ای احساسی برای کروش تنظیم کرد؛ نامه ای که از میل رئیس برای ماندن او خبر می داد. این در حالی است که کفاشیان در آخرین مذاکرات دو طرف در پایان سال 93 غیرمستقیم به کروش گفته بود ماندن در ایران، به ضررش تمام می شود و با تیم ملی نتیجه نخواهد گرفت. در واقع به کروش گفته شده بود که مقامات بالادست اوضاع را برای او و تیمش بدتر می کنند، به همین دلیل مربی پرتغالی گفت برای جلوگیری از این اتفاق، از تیم ملی جدا می شود. تمام این اخبار به گوش مسئولان وزارت ورزش رسید تا حالا با تغییر موضع، حتی از ادامه همکاری با کروش، استقبال کنند!


ظاهرا در این مدت همه چیز کاملا عوض شده و رئیس مدام اصرار می کند کروش بماند. البته مربی پرتغالی این «اصرارها» را هنوز باور نکرده و برای همکاری با تیم ملی، برای بازیکنان و تیمش خواهان حمایت است. باید دید در راند سوم مذاکرات شنبه چه اتفاقی خواهد افتاد.


  اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------