برداشت اشتباه از شادی بازیکن عربستان



بازیکن شماره 15 الهلال و مرد سال فوتبال آسیا در سال 2014 جشن بازگشت خود به میداین و همچنین گل‌زنی خود را با نمایش کاریکاتور صورت خود و اشاره به برنامه طنز معروف مراکشی«الو15» جشن گرفت.

در روزهایی که شادی پس از گل بازیکنان تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا به محل تلافی برخی مسائل بدل شده است شادی پس از گل ناصرالشمرانی، بازیکن ملی‌پوش تیم الاهلال عربستان خیلی‌ها را به اشتباه انداخت و عده‌ای هم با موج سواری روی اختلافات این روزهای دو کشور سعی در سوء‌استفاده از احساسات و عواطف مردمی دارند.

به گزارش تابناک، ناصرالشمرانی که در بازی برابر فولاد یکی از دو گل تیم‌اش را به ثمر رسانده بود شادی گل‌اش را با نمایش کاریکاتوری روی پیراهن‌اش جشن گرفت. کاریکاتوری با صورت یک مرد و عبارت‌های لاتینی که عدد «15» هم در آن به چشم می‌خورد. عده‌ای با دیدن این تصویر آن را به ماجرای تعرض پلیس‌های سعودی به دو نوجوان ایرانی 14 و 15 ساله ربط دادند و ادعا کردند که الشمرانی با شادی گل‌اش قصد توهین به مردم ایران را داشته است.

حال آنکه ماجرا چیز دیگری است. ناصرالشمرانی که پس از حرکت ناشایسته در لیگ قهرمانان سال گذشته از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحمل 8 جلسه محرومیت محکوم شده بود، با رای دادگاه عالی ورزش (cas ) مورد بخشش قرار گرفت و در مقابل فولاد به میدان رفت. بازیکن شماره 15 الهلال و مرد سال فوتبال آسیا در سال 2014 جشن بازگشت خود به میداین و همچنین گل‌زنی خود را با نمایش کاریکاتور صورت خود و اشاره به برنامه طنز معروف مراکشی«الو15» جشن گرفت.

 

اخبار,اخبارورزشی, لیگ قهرمانان آسیا


 

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------