آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

خیال جاسم کرار راحت شد/ تبعیض کمیته اخلاق بین استقلال و پرسپولیس؟



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال استقلال

به نظر می‌رسد حکمی که کمیته اخلاق برای کرار صادر کرده و قرار است یک سال و نیم بعد اجرا شود کرار را در ایران ماندگارتر کرده است.

 حکمی که برای کرارجاسم توسط کمیته اخلاق صادر شد به دلیل بی انضباطی های ممتد و نهایتا مصاحبه ای عجیب بود که نمونه محدودتر آن برای زلاتان اتفاق افتاد و البته ابراهیموویچ محروم شدد اما کرار یک سال و نیم دیگر محروم خواهد شد!

 ستاره پیشین تیم‌های میلان و بارسلونا که ظاهراً صدایش توسط یکی از دوربین‌های نزدیک به او ضبط شده، گفته است: «لعنتی‌‌ها بیدار شوید. شما در لیگ آماتورها کار نمی‌کنید. بیدار شوید! من در طول ۱۵ سال دوران بازیگری‌ام هرگز چیزی نظیر اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، ندیده بودم. هرگز چنین داوری که در این کشور لعنتی وجود دارد، ندیده بودم. شما لیاقت ندارید که پاری‌سن‌ژرمن در لیگ‌تان بازی کند.»

 ابراهیموویچ مدتی بعد و پس از آنکه وزیر ورزش فرانسه از او خواست بابت اظهاراتش عذرخواهی کند، ابراز تأسف کرد اما این کار برای فرار او از مجازات کافی نبود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه او را از چهار بازی بعدی PSG محروم کرد.

حال به حکم کرار و حرف‌های او نگاه می کنیم. حرف‌های کرار شاید بدتر از حرفهای زلاتان بود. او البته عذر خواهی هم نکرد این درحالی است که او مستقیما مصاحبه نکرده بود و یک دوربین در واقع بدون اطلاع او حرف‌هایش را ضبط کرده بود.

 با این حال کرار هم محروم شد اما محرومیت او یک سال و نیم دیگر قابلیت اجرایی دارد! دلیل این موضوع هم آنست که استقلال قرارداد دو ساله با این بازیکن عراقی دارد و آقای محمد زاده می گوید با اجرای این حکم استقلال متضرر می شود و باید پول کرار را بدهد.

 پرسش ها از همینجا شروع می شود. اولین پرسش این است: مگر وقتی پیام صادقیان به داور حمله کرد و دو ماه محروم شد پرسپولیس ضرر نکرد؟ صادقیان هنوز پس از آن محرومیت نتوانسته به پرسپولیس کمک کند و حتی چوب لای چرخ این باشگاه هم شده- همانطور که کرار چوب لای چرخ استقلال شده و در دربی دلیل باخت این تیم بود و دلیل دور شدن استقلال از قهرمانی – پرسپولیس هم یک سال پول برای بازیکنی داد که کمکش نکرد.

 آیا این موضوع برای استقلال متفاوت است؟ شاید پاسخ این باشد که کرار تنبیه نمی شود یک سال مجانی پولش را می گیرد و می رود که این جواب کاملا قابل تامل است اما پرسش دوم در پی پرسش اول این است که آیا حکم کمیته انضباطی در این مسیر غلط و بدون اطلاع از قرارداد کرار نبوده است؟

 در واقع اگر آقای محمدزاده عقوبت این حکم را می دیدند آیا باز هم همین حکم را می دادند؟ بعید می دانیم به ویژه آنکه این حکم با توجه به آن عقوبت بیشتر به ماندگاری کرار در ایران و استقلال کمک کرده است چرا که این بازیکن کاملا بی انضباط  در دیگر تیم‌ها ی ایران هم بازاری نداشت و احتمالا باید از فوتبال ایران برای همیشه می رفت اما حالا چون بازاری در ایران ندارد برای خودش هم سودمند تر است که در استقلال بماند نه اینکه توافقی جدا شود.

این درحالی است که بسیار بعید می دانیم استقلال تمایلی به نگه داشتن کرار برای سال دوم داشته باشد چون کرار ضررهای بسیار زیادی به این باشگاه زده و نتایج آنها را کاملا تحت تاثیر قرارداده و امتیازهای زیادی را از این تیم گرفته است.

حالا اما ماندگاری بهترین اتفاق است برای کرار او حتی نیازی ندارد که دنبال باشگاه بگردد می ماند و یک سال دیگر هم با همان ادبیات علیه ما و علیه تیم خودش پول کلانی هم می گیرد و می رود.

 اخبار  ورزشی  - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------