بیزنس های علی دایی هم خبرساز شد



اخبار,اخبارورزشی, علی دایی

در مورد قرارداد شهریار با شرکت Beswicks ابهام وجود دارد و معلوم نیست سرمربی اسبق پرسپولیس مشتری است یا فروشنده؟!

 اوایل سال 94 بود که خبر امضای قرارداد علی دایی با یک شرکت خارجی منتشر شد. شرکتی با نام Beswicks که دفتر مرکزی‌اش در شمال لندن است و به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد.

 این شرکت که رسانه‌های ایرانی آن را یک شرکت تبلیغاتی معرفی می‌کنند در اصل شرکتی برای نقل و انتقالات بازیکنان و تدارک بازی‌های دوستانه است.

 در صفحه اصلی Beswicks عکس چند بازیکن یا مربی که با این شرکت قرارداد دارند مشاهده می‌شود. سپس می‌توانید با کلیک روی گزینه What we do به فعالیت‌هایی که این شرکت انجام می‌دهد پی ببرید.

 در صفحه شرح فعالیت‌های Beswicks نوشته شده که این کمپانی به نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال مشغول است. بازیکنانی از کشورهای مختلف بخصوص انگلیس و آمریکا.

فعالیت بعدی Beswicks اما به هماهنگ کردن بازی‌های تدارکاتی مربوط می‌شود. در این قسمت از باشگاه‌هایی که تحت قرارداد با Beswicks هستد رونمایی و در توضیح آن نوشته شده: «ما یکسری از اردوها و مسابقات را در طول فصل بخصوص پیش فصل تدارک می‌بینیم که شامل باشگاه‌های نیوکاسل، اورتون، وستهام، کولوکولو، بولتون، استون‌ویلا، ریورپلاته، کریستال پالاس، پاچوا، ایندیپندنته، استوک‌سیتی و ویگان می‌شود.»

شرکت Beswicks شرکتی است نه تبلیغاتی بلکه در کار انتقال بازیکنان فعالیت دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان نامش را آژانس تبلیغاتی گذاشت.

علی دایی تحت قرارداد این شرکت درآمده و همین موضوع می‌تواند ابهامی بزرگ برای کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی ایران باشد. دایی یا مشتری این آژانس است، یعنی برنامه‌های فوتبالی‌ خود را به صورت انحصاری در اختیار این شرکت قرار داده تا آنها برایش شغل جدید جست‌وجو کنند یا اینکه شرکت Beswicks مشتری دایی است.

 با توجه به اینکه اکثر فعالیت‌های شرکت Beswicks در اروپا و به خصوص انگلیس است، رویایی به نظر می‌رسد که آنها برای دایی دنبال آوردن پیشنهاد از فوتبال اروپا باشند.

پس قرارداد دایی با این شرکت می‌تواند در زمینه استعدادیابی و معرفی بازیکنان ایرانی به این شرکت باشد. دایی با توجه به اشرافی که روی فوتبال ایران دارد، می‌تواند زمینه‌ساز معرفی پدیده‌های فوتبال ایران به شرکت Beswicks و سپس لیگ برتر انگلیس باشد.

 البته نوع این همکاری بهانه‌ای است برای یک ابهام بزرگ. دایی چرا و با چه عنوانی با یک شرکت نقل و انتقال بازیکن همکاری می‌کند؟ این سوالی است که فقط دایی و مسئولان شرکت Beswicks پاسخش را می‌دانند.

 اخبار  ورزشی  -  ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------