آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اظهار نظر بهرام افشارزاده در خصوص بازی استقلال برابر ملوان



اخبار,اخبار

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «در جلسه روز سه شنبه هیات مدیره درباره نتایج اخیر بحث می شود.»

 بهرام افشارزاده در خصوص بازی استقلال برابر ملوان اظهار داشت: «بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. فکر می کنم بازیکنان در این بازی پس از زدن گل خیلی زود عقب کشیدند و همین باعث شد ملوان جلو برود و بتواند گل بزند. سوال من این است چرا استقلال این قدر زود عقب کشید. ما باید در بازی های آینده نقاط ضعف مان را برطرف کنیم چون در غیر این صورت در بازی های آینده به مشکل خواهیم خورد.»

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه گفته است کادر فنی تیم مقصر است، تصریح کرد: «من این حرف را زدم. منظورم از این حرف این بود که چرا ما نباید بعد از زدن گل تاکتیکی نداشته باشیم که بتوانیم از گل زده مان دفاع کنیم. در بازی های گذشته بارها این اتفاق افتاده که از حریفان جلو بودیم ولی نتوانسته ایم این برتری را حفظ کنیم. مشخص است استقلال یک ایراد فنی دارد.»

 افشارزاده در خصوص اینکه استقلال با این نتایج چقدر شانس قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: «شانس ما برای قهرمانی خیلی کم شده است ولی باز هم تلاش می کنیم ابتدا اگر قسمت شد به عنوان قهرمانی برسیم ولی اما گر نشد بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.»

وی در خصوص اینکه با این تساوی وضعیت کادر فنی استقلال چه خواهد شد بیان داشت: «من بارها در این فصل در مصاحبه هایم گفته ام از کادر فنی استقلال تا پایان فصل حمایت خواهم کرد. باز هم می گویم تا آخر فصل هیچ تغییری در کادر فنی صورت نخواهد گرفت و همین کادر فنی به کار خود ادامه خواهد داد.»

 مدیرعامل استقلال در خصوص جلسه هیات مدیره گفت: «جلسه هیات مدیره سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد تا هم درباره وضعیت خصوصی سازی باشگاه و هم درباره نتایج استقلال بحث و تبادل نظر انجام دهیم.»

افشارزاده در پایان در خصوص شعارهایی که در ورزشگاه انزلی علیه بازیکنان استقلال داده شد، عنوان کرد: «این دیگر به یک عادت تبدیل شده که در ورزشگاه هایی که تیم های استقلال و پرسپولیس در شهرستان ها بازی می کنند به بازیکنان شان بی احترامی صورت بگیرد. به نظر من اخلاق باید در ورزش سرلوحه کار قرار بگیرد. ما از این اتفاقات ناراحت هستیم.»

 اخبار  ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------