دستمزد شگفت انگیز کی روش در روزهایی که کار نمی کند



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال ایران

تسویه حساب سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال هر ساعتش 783 هزار تومان، هر دقیقه‌اش 13.050 تومان و هر ثانیه‌اش 217 تومان هزینه روی دست فدراسیون فوتبال خواهد گذاشت!

 با احتساب امروز، 18 روز از بازی ایران – سوئد می‌گذرد. دیداری که از آن به عنوان بازی خداحافظی کارلوس کی‌روش با تیم ملی یاد می‌شد. از آن روز به بعد، فدراسیون فوتبال و کی‌روش در کشمکش برای همکاری و یا قطع همکاری به سر برده‌اند و البته هنوز تصمیم خاصی اتخاذ نکرده‌اند.

قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال، سالانه 1.4 میلیون یورو است. اگر قیمت یورو را 4 هزار تومان تصور کنیم، مبلغ قرارداد او با فدراسیون فوتبال، برای هر سال 5.6 میلیارد تومان است. یعنی مبلغی در حدود 466 میلیون برای هر ماه و 15 میلیون و دویست هزار تومان برای هر روز.

 مبلغی شگفت‌انگیز که البته جدا از مالیات قرارداد او است! گویا مالیات سالانه قرارداد کی‌روش، 1.3 میلیارد تومان است. مبلغی که به نظر نمی‌رسد واقعی باشد اما اگر آن را واقعی بدانیم، پول مالیات کی‌روش برای هر ماه حدود 108 میلیون و برای هر روز نزدیک به سه میلیون و 600 هزار تومان است.


از روزی که داور، سوت پایان بازی ایران – سوئد را به صدا درآورد، 18 روز می‌گذرد. اگر 18 را در 15 میلیون و 200 هزار تومان ضرب کنیم به عدد 273 میلیون تومان می‌رسیم.

 اگر مالیات یک روزه کی‌روش که سه میلیون و 600 هزار تومان است در عدد 18 ضرب شود، مبلغی در حدود 64 میلیون تومان به دست می‌آید. 64 میلیون تومان، مالیات 18 روز کشمکش کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای ماندن یا رفتن است.

اگر 273 میلیون دستمزد کی‌روش را با 64 میلیون مالیات او جمع کنیم، به عدد 337 میلیون می‌رسیم. مبلغی که در این 18 روز روی دست فدراسیون فوتبال مانده. آن هم بدون حتی یک روز کار در تیم ملی!

 فدراسیون فوتبال نه تنها زمان را از دست می‌دهد بلکه هزینه‌های گزافی هم روی دستش می‌ماند. هر روز مبلغی در حدود 19 میلیون برای مردی که هنوز تصمیم نگرفته در فوتبال ایران بماند یا نه. اگر فدراسیون این روزها را از دست بدهد و به چانی‌زنی با کی‌روش بپردازد قطعا سرمربی پرتغالی را به خواسته‌اش نزدیک‌تر خواهد کرد.

خواسته سرمربی تیم ملی دریافت غرامت و دستمزد از فدراسیون فوتبال است. حتی در روزهایی که بحث رفتن یا ماندنش هنوز مشخص نشده است.

 اگر کی‌روش حتی از فوتبال ایران هم برود باز هم حقوق این روزهای کشمکش را خواهد گرفت. بدون هیچ کم و کاستی و سپس نوبت به تسویه حساب می‌رسد. تسویه حسابی شگفت‌انگیز که هر ساعتش 783 هزار تومان، هر دقیقه‌اش 13.050 تومان و هر ثانیه‌اش 217 تومان هزینه روی دست فدراسیون فوتبال خواهد گذاشت!

 اخبار  ورزشی  -  ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------