آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رکورد طلایی پیام صادقیان؛ ساعتی 91 میلیون تومان!



اخبار,اخبارورزشی,پیام صادقیان

در 10 بازی صادقیان برای پرسپولیس در این فصل، این تیم صاحب دو برد، 5 تساوی و سه شکست شده است.

  پیام صادقیان، پدیده پرسپولیس در فصل گذشته، این فصل پرنوسان و دور از انتظار ظاهر شده است. وی در لیگ سیزدهم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود تا حتی برای دعوتش به تیم ملی، رسانه‌ها با کارلوس کی‌روش به بحث بپردازند و دلیلش را از مرد پرتغالی بپرسند.

 این فصل اما از آن هافبک نفوذی آماده خبری نیست. پیام فقط در 10 بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و جز یک گل ثمره دیگری برای این تیم نداشته است.

بازیکنی که قرار بود جایگزین بزرگان تاریخ پرسپولیس در ترکیب این تیم شود حالا به چهره‌ای تبدیل شده که برای بازی کردنش باید انواع و اقسام اتفاقات رخ بدهد و دری به تخته بخورد!

 صادقیان که این فصل با قراردادی 950 میلیونی برای پرسپولیس بازی می‌کند، در طول 28 هفته، 10 بار به میدان رفته و 543 دقیقه بازی را به نام خود ثبت کرده است. او در این 543 دقیقه، یک گل در هفته اول و مقابل نفت به ثمر رسانده و حتی یک پاس گل هم برای مهاجمان تیمش ارسال نکرده است. یک کارت قرمز هم در هفته دوم و مقابل فولاد هم در کارنامه غیرقابل دفاع پیام صادقیان به چشم می‌خورد.

 صادقیان 16 بازی پرسپولیس را از دست داده و اگر بخواهیم میانگین دقایق بازی‌اش را حساب کنیم، در هر بازی 20 دقیقه به میدان رفته است. 4 بازی پایانی و ادامه این میانگین بازی، 627 دقیقه در کل فصل را به نام پیام ثبت می‌کند. 627 دقیقه بازی از جمع 2700 دقیقه!

مبلغ قرارداد صادقیان با پرسپولیس حدود 950 میلیون است. از تقسیم این مبلغ بر 627 دقیقه، آمار قابل توجهی به دست می‌آید. به عنوان مثال صادقیان برای یک ساعت بازی در پرسپولیس مبلغی در حدود 90 میلیون و 909 هزار تومان به جیب زده است. برای هر دقیقه، یک میلیون و 515 هزار تومان نصیب صادقیان می‌شود و هر ثانیه هم 252 هزار و 252 تومان به حساب هافبک شماره 11 پرسپولیس واریز خواهد کرد.

 صادقیان در طول این فصل تنها در دو بازی و مقابل نفت تهران در هفته اول و تراکتورسازی در هفته بیست و دوم به طور کامل در میدان حضور داشته است که ماحصل این دو بازی یک امتیاز برای پرسپولیس بوده است!

در 10 بازی صادقیان برای پرسپولیس در این فصل، این تیم صاحب دو برد، 5 تساوی و سه شکست شده و آمار ضعیفی را از خود به جا گذاشته است که یکی از دلایل این آمار می‌تواند عملکرد پیام صادقیان باشد.

صادقیان فصل قبل را با این فصل مقایسه می‌کنیم. همه‌کاره پرسپولیس در لیگ سیزدهم حالا بدل به بازیکنی شده که برایش نگاهی منتقدانه به کار می‌بریم و در مورد دریافتی‌اش می‌نویسیم.

 اگر پیام بیشتر از حالا قدر خودش را می‌دانست حالا هم می‌توانست رکن اصلی ترکیب پرسپولیس باشد. هنوز هم دیر نشده، البته اگر پیام به خودش بیاید و به مسیر پیشرفت گذشته بازگردد.

 اخبار  ورزشی -  ایران ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------