ایران خودرو تکذیب کرد؛نه استقلال را می خریم،نه پرسپولیس را



اخبار,اخبارورزشی,مزایده‌ی تیم‌های استقلال و پرسپولیس

گروه صنعتی ایران خودرو هرگونه مشارکت یا گفت‌وگو برای خرید و یا قصد حضور در مزایده‌ی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را رسما رد کرد.

  علی مصریان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو درباره‌ی احتمال خرید باشگاه استقلال تهران از سوی گروه صنعتی ایران خودرو،‌ اظهار کرد: در چند روز اخیر اخباری مبنی بر حضور گروه صنعتی ایران خودرو در مزایده باشگاه‌های بزرگ پایتخت مطرح شده بود اما رسما اعلام می‌کنم که این شرکت هیچ‌گونه تصمیمی برای خرید باشگاه استقلال یا پرسپولیس ندارد و این اخبار نادرست است.

 او ادامه داد: حتی اخباری هم که مبنی بر جلسه مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت برای بررسی خرید باشگاه استقلال مطرح شده بود به هیچ وجه صحت ندارد.

 مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: این شرکت از دهه‌ی 40 با راه‌اندازی موسسه فرهنگی و ورزشی پیکان در رشته‌های ورزشی فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی داشته که تازه‌ترین دستاورد آن قهرمانی تیم پیکان در لیگ والیبال بوده است، از این رو با این همه فعالیت ورزشی مجالی دیگر برای ورود به این عرصه از سوی گروه صنعتی ایران خودرو قابل تعریف نیست.

 اخبار ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------