واكنش درخشان به باخت تحقیرآمیز پرسپولیس مقابل لخویا



اخبار,اخبارورزشی,درخشان

سرمربي سابق پرسپوليس گفت: «اگر جای من بودید و نحوه بازی پرسپولیس برابر لخویا قطر را می‌ دید واقعا چه حسی داشتید؟»

 حمید درخشان که بعد از پیروزی یک ـ صفر پرسپولیس برابر النصر در بازی معروف یکصدهزارنفری اعلام کرد خوشحال است پرسپولیس را صدرنشین لیگ قهرمانان تحویل داده و رفته است، اظهار داشت: «فرق من با خیلی های دیگر این است که اگر هم از پرسپولیس بروم حاضر نیستم برای آنکه خودم را ثابت کنم، به ناکامی تیمم رضایت داشته باشم. حالا چه عبدی جانشین من باشد چه برانکو و چه حتی مایلی‌کهن، بنابراین اگر هر حرفی بزنم از آن جهت که ممکن است تصور انتقاد و اختلال در مسیر تیم به وجود بیاورد، به همین دلیل سکوت را منطقی تر می‌ دانم.»

 درخشان در فضایی صمیمانه تر و خصوصی در حالی که باز هم تاکید دارد این گفتگو قالب مصاحبه رسانه ای ندارد گفت: «اگر جای من بودید و نحوه بازی پرسپولیس برابر لخویا قطر را می‌ دید واقعا چه حسی داشتید؟ اگر می‌ خواهید بدانید من چه حسی داشتم کلاه خودتان را با معیار عدالت قاضی کنید.»

 درخشان نظر خودش را درباره حمایت امیر قلعه‌نویی از او در خارج از فضای مصاحبه اعلام داشت و تصریح كرد: «از قلعه‌نویی عزیز تشکر می‌ کنم. من انتظار حمایت کسی را نداشته و ندارم ولی وقتی آدم می‌ بیند یکی مثل امیر چنین حمایتی می‌ کند، بی اختیار یا با اختیار من هم در دلم برایش آرزوی موفقیت می‌ کنم.»

 اخبار ورزشی  -  ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------