دلیل اصلی باخت به لخویا همین آقای سیاسی بود / قرارداد کی روش چقدر بوده که مالیاتش 2 میلیارد شده؟



اخبار,اخباررزشی,باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: «بضاعت عقلی بیشتر از این جواب نمی دهد که بدانم کفاشیان چکار می کند.»

 امیر عابدینی در رابطه با رقابت حمیدرضا سیاسی و حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ «هدایتی که مدت هاست اعلام کرده وارد مزایده می شود اما اگر سیاسی هم بیاید مشکلی ندارد و حتما صلاحیت این کار را دارد. البته سیاسی نشان داد که بضاعت مدیریت باشگاه پرسپولیس را ندارد و بعد از 2، 3 ماه کار در پرسپولیس آن سرنوشت شامل حالش شد. او به شکل بدی دایی را برکنار کرد و درخشان را آورد و عامل اکثر ناکامی های این فصل پرسپولیس است.»

 وی ادامه داد: «اگر کمی به کارنامه این افراد نگاه کنیم، متوجه می شویم که نه سیاسی بضاعت مدیریت باشگاه را دارد و نه خادم بضاعت مدیریت ورزش. حداقل خادم خدا پدرش را بیامرزد که چند وقت یک بار می گوید در ناکامی های پرسپولیس مقصر است،‌ اگر چه الان دیگر پیشیمانی به درد کسی نمی خورد. ای کاش دوستان زودتر این مساله را متوجه می شدند و خودشان کنار می رفتند.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در جریان برنامه هدایتی برای خرید این باشگاه هست یا خیر، تصریح کرد: «آخرین جلسه ما با هدایتی 2 روز قبل بود و همین جا اعلام می کنم که قطعا او روز 9 اردیبهشت وارد گود می شود و برای مزایده اقدام می کند. البته آنجا اشکالی ندارد که هر کس دیگری بیاید و اعلام آمادگی کند اما مطمئنا دولت 3 آیتم مهم را به جز قیمت برای واگذاری در نظر می گیرد که اهلیت منطقی و اصولی،‌ شرایط فعلی باشگاه و اینکه دولت بتواند به حق و حقوقش برسد،‌ خواهند بود.»

وی درباره اینکه هدایتی از همین حالا برنامه های خود را برای خرید بازیکنان و انتخاب هیات مدیره هم اعلام کرده،‌ گفت:‌ «یک گروه شامل آقایان پروین،‌ طاووسی،‌ ذوالفقارنسب و بنده هستیم که برنامه های آینده را تدوین می کنیم. قطعا در این راه از افرادی مثل دادکان هم مشورت می گیریم اما برای هیات مدیره باید افراد اقتصادی هم حضور داشته باشند. آن چیزی که من می دانم ترکیب هیات مدیره هدایتی بسیار کارآمد است.»

عابدینی در واکنش به حاشیه های باشگاه پرسپولیس و درگیری اخیر خانزاده و مکانی با هواداران این تیم در قطر عنوان کرد:‌ «اینها به خاطر این است که مدیریت ستادی در باشگاه حاکم نیست. مدیرانی که هر روز روی شاخ قلم خادم جابجا می شوند، نمی توانند مدیریت کنند. دیدید که سیاسی بعد از ماه ها از زندان آمد و باشگاه را به هم ریخت. نمی دانم چرا کسی به او که نگفت ساکت باش تا این یک بازی مهم پرسپولیس بگذرد. به نظرم دلیل اصلی باخت به لخویا همین آقای سیاسی بود.»

وی با انتقاد از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی گفت:‌ «هیچ منطقی برای آوردن برانکو وجود نداشت. بر خلاف تصورات اکثریت این هدایتی نبود که برانکو را آورد،‌ بلکه آقایان از قبل با این مربی بسته بودند و فقط از هدایتی پولش را خواستند. حتی در جلسه ای که پروین و من و هدایتی برای برداشتن درخشان داشتیم، من و پروین به هدایتی گفتیم که اگر به شما برای تصمیم گیری اختیار می دهند با برکناری درخشان مخالفت کن چون حداقل این است که بازیکنان را بهتر می شناسد.»

 عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص به تعویق افتادن مجمع خاطرنشان کرد: «بضاعت عقلی بیشتر از این جواب نمی دهد که بدانم کفاشیان چکار می کند. به نظر می رسد او خیلی باهوش تر است که من بفهمم که در سرش چه می گذرد. هر روز یک رفتار جدید می بینیم که تعحب همه را واداشته است. گفته اند قرار است در اردیبهشت مجمع برگزار شود که اعضای مجمع حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت چون در این چند ماهه اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است.»

 عابدینی در پایان با اشاره به عدم پرداخت مالیات کی روش گفت:‌ «وقتی مالیات 2 میلیاردی برای کی روش آمده، ببینید که چقدر قراردادش بوده است. در کل چون معلوم نیست در فدراسیون چه خبر است،‌ من نمی توانم بیشتر از این نظری بدهم.»

 اخبار  ورزشی  - كاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------