واکنش آندو تیموریان به افشای دست خط جنجالی قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

آندرانیک تیموریان، هافبک میانی تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان تیم ملی ایران در واکنش به افشاگری مسعود معینی گفت: در حال حاضر تمرکزم روی باشگاه تراکتورسازی است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

به گزارش  جام نیوز، مسعود معینی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده افشارزاده به اعضای هیات مدیره گفته بود از امیرقلعه‌نویی دستخطی دارد که درآن نوشته آندو را دیگر نمی‌خواهد. بازیکن سابق استقلال در این‌باره ترجیح می‌دهد سکوت کند. او در این‌باره گفت: «در حال حاضر تمرکزم روی باشگاه تراکتورسازی تبریز است و ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم.»

آندو در پاسخ به این سوال که معینی، پس از جدایی همواره منتقد شما بود و با مصاحبه‌های پی درپی عملکرد شما را زیرسوال می‌برد اما اکنون اعلام کرده که از جدایی این بازیکن باشگاه استقلال درخط میانی لطمه دیده، گفت:« ترجیح می‌دهم دراین باره هم صحبتی نکنم. مردم بهترین قاضی هستند.»

تیموریان درباره اینکه آیا فکر نمی‌کند افشاگری معینی، بتواند واقعیت‌ها درباره چرایی و دلایل جدایی‌اش از استقلال را برای هواداران این تیم روشن کند نیز گفت: «بازهم ترجیح می‌دهم سکوت کنم.»

آندو در پایان حرف‌هایش پیرامون بازی با پیکان نیز گفت: «بازی دشواری است. پیکان از لحاظ دفاعی تیم بسیار سخت کوشی است و باید با برنامه‌ریزی وارد این بازی شویم. ما به دنبال قهرمانی هستیم و کاری به نتایج دیگرتیم‌ها نداریم. با همه وجود مقابل پیکان بازی می‌کنیم تا در نهایت جام قهرمانی را به مردم خوب تبریز هدیه کنیم. تمام تمرکز روی تیم تراکتورسازی تبریز و قهرمانی در این فصل است.»


 اخبار   ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------