افشارزاده: پیشنهاد تمدید به سرمربی استقلال را ندادم/ قلعه نویی شفاهی گفت آندو را نمی خواهم



اخبار,اخبارورزشی, بهرام افشارزاده

مدیرعامل استقلال گفت:هواداران حق دارند که ناراحت باشند چون انتظار نتایج بهتری را داشتند اما اینکه علیه بازیکنان شعار بدهند را نمی پسندم.

  بهرام افشارزاده در رابطه با جلسه امروز هیات مدیره استقلال در سازمان خصوصی سازی اظهار داشت:‌ جلسه خوبی را با پوری حسینی داشتیم و درباره مسائل مختلف در آستانه مرحله سوم واگذاری صحبت کردیم. واقعا هم اعضای هیات مدیره استقلال و هم سازمان خصوصی سازی عزم خود را جزم کرده اند تا باشگاه واگذار شود و به بخش خصوصی برسد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود. قرار شد که یک جلسه هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم تا بیشتر در جریان کار قرار بگیریم.

وی درباره اینکه گفته می شود استقلال بر خلاف پرسپولیس مشتری ندارد،‌ افزود:‌ ما طبق معمول کار خود را پیش می بریم و نمی توانیم پیش بینی کنیم که کسی جلو می آید یا خیر. از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال کسی وارد بحث خرید باشگاه نمی شود اما امیدوارم نفراتی باشند که برای خرید باشگاه پا پیش بگذارند.

مدیرعامل استقلال با اشاره به تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد تصریح کرد:‌ فکر می کنم بازیکنان در این دیدار بد نبودند اما انتظار هواداران ما بسیار بیشتر از این است. هواداران از تیم پیروزی می خواهند که متاسفانه به آن نرسیدیم. اصلا دوست ندارم درباره مسائل فنی صحبت کنم چون کار من چیز دیگری است. در هر صورت با این نتیجه تصور می کنم دیگر کسب سهمیه هم برای استقلال تقریبا منتفی شد و باید در 3 دیدار آینده از حیثیت خودمان دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت همچنان از قلعه نویی حمایت می کنید،‌ عنوان کرد:‌ قلعه نویی هم تلاش خودش را انجام داده و ما هم از او تا پایان فصل حمایت می کنیم. این هفته نیز جلسه هیات مدیره برگزار می شود اما درباره مسائل فنی نیست و بیشتر به بحث خصوصی سازی می پردازیم. ما که دیگر شانس قهرمانی و کسب سهمیه را از دست داده ایم،‌ حداقل با این تیم در این 3 بازی با قدرت ظاهر می شویم تا شاید با بردن دربی دل هواداران را شاد کنیم.

افشارزاده در خصوص اینکه از  قول او منتشر شده بود که به قلعه نویی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اما سرمربی تیم نپذیرفته،‌ خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. من بارها به رسانه ها و اعضای تیم گفته ام که ابتدا باید تکلیف واگذاری باشگاه مشخص شود و بعد برای فصل آینده تصمیم گیری کنیم. تا به حال ما در هیات مدیره بحث تمدید قرارداد قلعه نویی را مطرح نکردیم و به خودش هم پیشنهادی ندادیم که رد کند.

وی در واکنش به اظهارات معینی که گفته افشارزاده اعلام کرده قلعه نویی دست خط داده که تیموریان را نمی خواهد،‌ گفت:‌ من هیچ وقت به هیچ کس نگفتم که دست خط از قلعه نویی گرفتم. گفته بودم که قلعه نویی شفاهی به من گفته که این بازیکن را نمی خواهد. بهتر است دیگر به این مسائل دامن نزنید و درست نیست که اعضای هیات مدیره هم آن را مطرح کنند.

مدیرعامل استقلال درباره شعار هواداران علیه بازیکنان و شائبه کم کاری تصریح کرد:‌ هواداران حق دارند که ناراحت باشند چون انتظار نتایج بهتری را داشتند اما اینکه علیه بازیکنان شعار بدهند را نمی پسندم. به هر حال بازیکنان هم تلاش خود را می کنند و کسی قطعا کم کاری نمی کند.


 اخبار ورزشی -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------