آقای خادم! من از زندان آزاد شدم و برانکو را برکنار کردم



 

اخبار,اخبار ورزشی, تيم ملي

امیر عابدینی در پاسخ به اظهارات اخیر خادم گفت: نباید چیزی گفت که مردم بخندند.

  از امیر عابدینی در حال حاضر به عنوان گزینه سرپرستی تیم ملی نام برده می‌شود. عابدینی سال‌ها در عرصه سیاسی و ورزشی، مدیریت کرده است.او در همین خصوص به برخی سوالات جواب داده است که در ادامه می‌خوانید.

بايد به شما تبريك بگوييم؟
هنوز نه.

چه زماني تبريك بگوييم؟
هر وقت حكم دادند. (با خنده)

صحبت قطعي با شما در مورد سرپرستي تيم ملي شده است؟
در هيأت رئيسه فدراسيون اين صحبت مطرح شده و خبرش را به من داده‌اند. اين گمانه‌زني است تا ببينند افكار عمومي و رسانه‌ها چه واكنشي نشان مي‌دهند، اين كارها از زرنگي كفاشيان است و خواسته واكنش‌ها را ببيند كه البته تا الان خود من چيز منفي‌اي نديده‌ام.

سرپرستي تيم ملي نياز به مهارت‌هاي بسياري دارد، از جمله مديريت، ارتباطات، دانستن زبان انگليسي، آشنايي با مديريت فوتبالي و ...
من اين ويژگي‌هايي كه گفتي را دارم؟

 فكر مي‌كنم بله، زيرا در سوابق كاري شما، اين فعاليت‌ها وجود دارد.
الان اين ذهنيت وجود دارد كه مديريت تيم ملي يعني فقط سازماندهي و هدايت تيم ملي، در حالي كه اين‌گونه نيست. سرپرست تيم ملي بايد دنبال پول‌سازي هم برود و بتواند اسپانسر بياورد. نمي‌شود كه فقط مديريت هزينه كرد و گفت پول بدهيد تا من خرج كنم. تيم‌هاي ملي خودشان درآمدزا هستند. ضمن اين كه كار سرپرست تيم ملي فقط هماهنگي با سفارتخانه، هماهنگي رفت و آمد، هتل، جمع‌آوري پاسپورت، گرفتن ويزا و ... نيست. من اعتقاد دارم اگر سرپرست تيم ملي بتواند تعامل حرفه‌اي با كارلوس كروش داشته باشد، بسياري از حواشي تيم ملي كم مي‌شود. تا الان اين‌طور نبوده اما اگر با دو زبان اجتماعي و حرفه‌اي با كروش ارتباط برقرار كنيم، اتفاق‌هاي خيلي خوبي در تيم ملي مي‌افتد.

اما خود شما منتقد كروش بوديد و بارها عليه او صحبت كرديد.
الان قلم دست شماست و مي‌تواني من را نقد كني و اين حق را داري. شما از دور من را نقد مي‌كني، اما بعد به شما مي‌گويند همين اشكالات را برو كنار آن آدم و كمك كن تا برطرف شود. آيا نمي‌پذيري؟ من هم مسائلي كه به ذهنم مي‌رسيد را گفتم و اگر اين انتقادها به خود كروش گفته شود و تلاش كنيم تا برطرف شود، خيلي هم خوب است. البته بايد ديد نظر آقايان كروش، كفاشيان و اسدي چيست. ما بايد با هم صحبت كنيم و ببينيم اين كار شدني هست يا نه.

اميررضا خادم هم چند روز قبل گفته بود عابديني و برخي دوستانش نمي‌گذارند پرسپوليس به آرامش برسد.
راست مي‌گويد، چون من بودم كه از زندان درآمدم و رفتم پشت ميز مديريت، بعد هم برانكو را در حالي كه تيمش را به قطر برده بود، بركنار كردم! اگر كسي اشتباه مي‌كند، شجاعت اعتراف و عذرخواهي داشته باشد. خادم چيزي نگويد كه مردم بخندند. عملكرد آنها در پرسپوليس مشخص است.

به عنوان سؤال آخر، خودتان سرپرستي تيم ملي را مي‌پذيريد؟
بايد صحبت كنيم، اما دوست دارم سرپرست تيم ملي شوم زيرا مي‌تواند اتفاق خوبي باشد و به تيم ملي كمك كند.

 اخبار  ورزشی  -  خبر ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------