آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

در برنامه نود 94.02.07 چه گذشت؟



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال ا یران

 برنامه این هفته 90 در حالی پخش شد که مخاطبان آن رای بالایی را به علی کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران در رقابت با عزیزی و مجیدی دادند.

 برنامه این هفته 90 با سئوال محبوبترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران روی آنتن رفت. برای این سئوال سه بازیکن که در نظرسنجی‌های قبلی بیشترین رای را به دست آورده بودند یعنی خداداد عزیزی، علی کریمی و فرهاد مجیدی در نظر گرفته شده بودند.


در نهایت بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در نظرسنجی این هفته 90 شرکت کردند که ۵۲ درصد به علی کریمی، ۳۳ درصد به فرهاد مجیدی و ۱۵ درصد به خداداد عزیزی رای دادند تا کریمی به عنوان محبوبترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شود.

در بخش ابتدایی برنامه، گزارشی از سن و سال بازیکنان تیم ملی پخش شد که نشان داد بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی نمی‌توانند در جام جهانی روسیه جایی در ترکیب تیم داشته باشند و پوست اندازی تیم کارلوس کی‌روش برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ضروری است.

بررسی توهین محمدرضا خانزاده به یکی از هواداران پرسپولیس در قطر پس از دیدار مقابل لخویا نیز یکی دیگر از آیتم‌های ابتدایی برنامه بود. در این آیتم برخورد بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم‌های مختلف دنیا را با هواداران عصبانی پس از شکست‌ها نشان داد. اینکه در فوتبال آلمان، انگلیس، ایتالیا و ... بازیکنان با وجود انتقاد شدید هواداران از نوع بازی و شکست، با ملایمت با آنها برخورد می‌کنند تا هواداران عصبانی آرام شوند.

سپس عملکرد نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و حذف تراکتورسازی و فولاد از این مسابقات بررسی شد.

 مجری برنامه 90 در خلال برنامه ضمن ابراز خوشجالی از صدرنشینی تراکتورسازی در لیگ برتر، از تیم‌های دیگر از جمله سپاهان خواست اجازه دهند تراکتورسازی قهرمان شود تا مردم این خطه از ایران هم شعف قهرمانی داشته باشند.

یکی از نکات جالب برنامه نود این هفته اعتراف فردوسی پور بود. خداداد افشاریان، کارشناس داوری برنامه، از مجری برنامه 90 پرسید تاکنون چندبار در مسابقه پیامکی برنامه خودش شرکت کرده است. فردوسی پور هم گفت: «فکر می کنم بیش از دویست بار شرکت کرده ام, هرچند گاهی فراموش می کنم در مسابقه شرکت کنم!» در نهایت مشخص شد که فردوسی پور 237 بار از 360 برنامه در مسابقه پیامکی شرکت کرده است.

مسعود اسکویی گوینده و مجری برنامه های رادیویی، به مناسبت سالروز تاسیس رادیو در ایران میهمان حضوری برنامه 90 بود. اسکویی گفت: «من متولد سال ۱۳۱۸ هستم و یک سال از رادیو بزرگترم!»

اسکویی از سال ۱۳۴۵ تا سال ۱۳۶۰ در تلویزیون مشغول کار بود و سپس به کار در رادیو روی آورد. وی ضمن بیان خاطرات خود، گفت: «هفت دقیقه آخر بازی ایران و استرالیا برای انتخابی جام جهانی فرانسه را نتوانستم گزارش کنم و به همکارانم گفتم ممکن است سکته کنم!»

آیتم ۹۰ درجه و 90 در 90 هم چند سوژه جذاب داشت. بازیکن تیم پیکان بعد از انجام خطای پنالتی روی بازیکن تیم تراکتورسازی، داور را در آغوش گرفت و با حالت ملتمسانه به او می‌گفت که خطایی مرتکب نشده!

همچنین اسکوچیچ سرمربی فولاد بعد از بازی این تیم با ذوب آهن گفت که بازیکنی به نام محمد قاضی (مهاجم فولاد) را نمی‌شناسد!

یکی از هوادارن فوتبال ایران هم که شباهت زیادی به کریستیانو رونالدو داشت، برای لحظاتی با دوربین نود صحبت کرد.

 بخش "ایران 90" هم که مدت‌ها بود پخش نمی‌شد، این بار شهر یزد را به تصویر کشید. گزارشگر برنامه 90 با حضور در شهر یزد، ضمن بازدید از مناطق گردشگری و دیدنی این شهر، مشکلات فوتبالی یزد و دلایل نداشتن تیم در لیگ برتر را بررسی کرد.

افشاریان درباره مسابقه میان پیکان و تراکتورسازی گفت: «خطای هند مدافع تراکتورسازی به درستی اعلام شد و پنالتی بود. وی به شوخی اعلام کرد البته اگر آقای فغانی برای اعتراض روی خط نیاید! همچنین خطای پنالتی پیکان روی ادینیو نیز به درستی اعلام شد و مدافع روی وی خراب شد.»

در مسابقه استقلال برابر پدیده سرنگونی بهادر نسیم اف که اعتقاد داشت داور باید پنالتی و اخراج اعلام کند خطا نبود و ادامه بازی توسط داور صحیح بود.

 افشاریان درباره اتفاقات مشکوک بازی پرسپولیس و سایپا، گفت: «محمد نوری قبل از زدن گل به سایپا خطای هند کرد که کمک داور این صحنه را درست تشخیص داد. این واقعا شاهکار سخندان، کمک داور بازی بود.»

وی همچنین با درست دانستن خطای پنالتی به سود سایپا، درباره مردود اعلام شدن گل سایپا در دقیقه پایانی تاکید کرد: «این گل درست بود و کاش محسن ترکی روی سوشا مکانی اعلام خطا نمی کرد.»

ژاله بهمنی، سرپرست تیم زیر 14 سال دختران ایران هم روی خط برنامه آمد و درباره وضعیت این تیم که در تورنمنت فلیپین حضور یافته بود اما به دلیل زلزله شدید به ایران بازگشت، صحبت کرد. وی پس از صحبت‌هایش در خصوص آرام کردن بازیکنان تیم زیر 14 سال دختران ایران بعد از زلزله، اعلام کرد که پزشک اعزامی تیم فوتبال دختران ایران توانست در باند فرودگاه فلیپین یک نفر را از مرگ نجات دهد.
 
یکی دیگر از بخش های برنامه، شکایت اعضای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس از این باشگاه بود. یکی از اعضای این تیم گفت: «نژاد فلاح (قائم مقام پرسپولیس) به ما گفته اگر از ۴۰ درصد قراردادتان صرف نظر کنید، آن را پرداخت می‌کنیم. مگر قرارداد ما چقدر است که ۴۰ درصد آن را هم ببخشیم؟»
 
برنامه این هفته 90 با صحبت‌های صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خاتمه یافت. درودگر معتقد بود که نتایج تیم مس کرمان در لیگ دسته اول مشکوک بوده و باید به آن رسیدگی شود. وی گفت: «احتمال این همه اتفاق به نفع یک تیم در یک لیگ در هیچ کجای جهان از نظر ریاضی امکان پذیر نیست و بازی های این تیم باید بررسی شود.»


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------