رونمایی رئال از پدیده 16 ساله برابر آلمریا(+عکس)



سرمربی رئال‌مادرید قصد دارد در بازی برابر آلمریا از ستاره 16 ساله تیمش در ترکیب خود استفاده کند.

به گزارش ایسنا، رئال‌مادرید چهارشنبه در لیگای اسپانیا باید برابر آلمریا به میدان برود و سپس خودش را برای دیدار حساس با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید درباره شرایط تیمش در لیگا گفت: هدف ما در لیگ پیروزی در پنج مسابقه آینده است. یک تساوی هم کار ما را در لیگا خراب خواهد کرد و سپس باید به فکر دیدار حساس برابر یوونتوس باشیم. مقابل یوونتوس ممکن است به روش قدیمی ایتالیا بازی کنیم. بازی بسیار حساسی در پیش داریم.

اخبار,اخبارورزشی, بازیکن  جدید رئال‌مادرید

 

در صورتی که بتوانیم همه بازی هایمان راببریم و بارسا برابر آتلتیکو امتیاز از دست دهد قهرمان می‌شویم. من هیچ شکی ندارم که آتلتیکو در صورت نیاز یا عدم نیاز تمام توان خود را در آن مسابقه به کار خواهد گرفت. این بحث حرفه ای بودن است. من هیچ شکی در این مورد ندارم. تیم خوب، سرحال و آماده رقابت در هر مسابقه است. نمی توانیم به این فکر کنیم که بارسا امتیاز از دست خواهد داد.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه درباره بازی با آلمریا گفت:‌ در مقطعی از فصل قرار داریم که هر بازی حکم مرگ و زندگی را دارد. ما باید با فکر کردن به دیدار برای آن آماده شویم. آنها کمی سبک خود را عوض کرده اند. آنها با مالکیت بیشتری بازی می کنند و روی ضدحملات سریع تر شده اند. این تیمی است که در حال حاضر خوب به نظر می رسد. هر تیمی که حالا با آن بازی می کنید در حال رویا پردازی است.

کارلتو درباره چیچاریتو گفت:‌ وقتی مجبور هستید فقط 11 بازیکن انتخاب کنید دچار اشتباه می شوید. نمی توانم در این مورد فکر کنم. من باید به فرم بازیکن نگاه کنم. او کار زیادی برای تیم انجام داده است و امیدوارم که ادامه دهد.

سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید ادامه داد:‌ می‌خواهیم چیچاریتو در بازی امروز در ترکیب تیم به میدان برود. این چیزی است که ما در پایان فصل به آن نگاه خواهیم کرد. من حرفه ای بودن او در طول سال و نحوه استفاده از فرصت هایی که به دست می آورد را دوست دارم. برای یک مربی، داشتن این نوع بازیکنان فوق العاده است.

این مربی ایتالیایی در پایان درباره اودگارد پدیده 16 ساله تیم خود گفت: این بازیکن در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. مراقبت خاصی از او می کنیم تا بتواند به فرم مطلوبی برسد.

اخبار  ورزشی - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------