آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مزایده سوم هم یک نمایش است / نه هدایتی تایید می شود،‌ نه بهنام پیشرو



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: «مطمئن باشید که در آخر به شخصی 2،‌ 3 ساله باشگاه را اجاره می دهند و تمام اعضای هیات مدیره را خودشان می گذارند تا اختیار باشگاه دست خودشان باشد.»

عباس انصاری فرد در رابطه با پیدا شدن 2 خریدار برای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «این مزایده ها و تمام مسائل خصوصی سازی بیشتر شبیه نمایش است و مطمئن باشید که این بار هم هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. یک شرایطی برای خریداران گذاشتند که هر کس پول هم با خودش داشته باشد،‌ نمی تواند باشگاه را در اختیار بگیرد. اینکه بدهی مالیاتی و بانکی یک فرد هم چک می شود،‌ قطعا به شرایط کسی که 300 میلیارد پول پرداخت خواهد کرد، نمی خورد.»

 وی ادامه داد: «جالب اینجاست که یک نفر هم که می خواهد پول بدهد، باز هم باید تابع وزارت ورزش باشد و اعضای هیات مدیره اش به تایید آقایان برسد. مطمئن باشید که با این شرایط هر کسی هم برنده مزایده شود، نمی تواند کاری کند.»

 مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هدف مسئولان از نمایشی که شما می گویید، چیست؟،‌ تصریح کرد: «مسئولان خصوصی سازی و وزارت ورزش می خواهند گزارشی را به مجلس ارائه دهند که در ظاهر این اصل قانون اساسی را رعایت کرده و خصوصی سازی کرده اند اما کسی پیدا نشده که باشگاه را بخرد. مطمئن باشید که در آخر نیز به شخصی 2،‌ 3 ساله باشگاه را اجاره می دهند و تمام اعضای هیات مدیره را خودشان می گذارند تا اختیار باشگاه دست خودشان باشد.»

 وی افزود: «برای فصل آینده نیز همین اتفاقات فصل جاری رخ می دهد. نه وزارت ورزش تضمینی به اجاره کننده می دهد و نه اینکه کسی که هزینه می کند،‌ تضمینی برای ادامه کارش می دهد. حتی اگر نتایج ضعیف هم رقم نخورد، وضعیت باشگاه همین خواهد بود. همین ماجرا ادامه پیدا می کند تا 3 سال بعد یک نفر دیگر بیاید و کار را دست بگیرد.»


انصاری فرد در پایان در پاسخ به این سوال که شما فکر می کنید از بین هدایتی و بهنام پیشروی کیش کدام شانس برنده شدن دارند، گفت:‌ «اصلا اینکه گفته اند تا هفته آینده باید تایید صلاحیت شوند، خیلی جالب است. مگر به این زودی می توان از نظر امنیتی کسی را بررسی کرد. این چند روزه هم که تعطیلات است و به نظر می رسد آقایان بعد از تعطیلات با بهانه هایی این 2 مشتری را هم رد کنند. هدایتی مردم را به وجد آورده اما با یک عنوان حذفش می کنند و هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.»

 اخبار ورزشی  - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------