آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بعید می دانم هدایتی با رحمتی مذاکره کرده باشد



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و هم چنین وزارت کار در تلاش هستند تا این مزایده برنده ای نداشته باشد و باشگاه را برای چند سال به نزدیکان خود اجاره دهند.

  امیر عابدینی در رابطه با ارائه مدارک از سوی بهنام پیشروی کیش به سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: مدارک دادن الان دیگر فایده ای ندارد چون طبق آگهی که ارائه داده اند، باید 24 ساعت قبل از واگذاری این مدارک ارائه شده باشد. مطمئن باشید که حضور بهنام پیشروی کیش در این مزایده رد می شود و من از این مساله مطمئن هستم چون اصلا دولت فعلی اهل چنین تخلفی نیست. حالا بحث بر سر خرید باشگاه توسط استیل آذین است که آنرا قبول می کنند یا خیر.

وی افزود: البته من چیزهایی شنیده ام که امیدوارم درست نباشد. اینطور به نظر می رسد که وزارت ورزش و هم چنین وزارت کار در تلاش هستند تا این مزایده برنده ای نداشته باشد و باشگاه را برای چند سال به نزدیکان خود اجاره دهند. اگر این اتفاق رخ دهد، بازی کردن با مردم است. واقعا ادامه این سیستم اجاره ای برای پرسپولیس تاسف بار است و سرنوشت این تیم در سال آینده نیز همین خواهد بود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس که به نمایندگی از استیل آذین در مزایده حضور پیدا کرده بود، تصریح کرد: اگر واقعا قصد دولت واگذاری به بخش خصوصی است، پس چوب لای چرخ کسی نگذارند و ببینند که مردم چه می خواهند. الان هیچ بهانه ای برای رد کردن هدایتی وجود ندارد. 3 شرط به ما به صورت شفاهی برای اثبات اهلیت اعلام کردند که نداشتن تقابل با نظام، عدم سوءپیشینه و عمده نبودن بدهی بانکی عنوان شده که هیچ کدام شامل حل هدایتی نمی شود. البته خیلی ها بدهکار بانکی هستند و این جرم نیست اما کسی که قسطش عقب افتاده، مشکل پیدا می کند.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از اعلام نتیجه مزایده چیست، عنوان کرد: همانطور که گفتم سایر شرکت ها از جمله بهنام پیشرو به دلیل ندادن فیش واریزی و کامل نبودن مدارک به صورت قانونی نمی توانند در این مزایده باشند. این شرکت به خاطر اسپانسرینگ پرسپولیس ثبت شده است و حالا که نمی توانند در مزایده پیروز شوند، به دنبال این هستند که خارج از قانون باشگاه را در اختیار بگیرند. اگر قرار بر قانونی بودن کار باشد، تنها برنده می تواند استیل آذین باشد.

عابدینی در واکنش به شایعه توافق هدایتی با سیدمهدی رحمتی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس برای فصل آینده گفت: بازیکنان، مربیان و مدیران زیادی به دفتر هدایتی می آیند و می روند. شاید رحمتی هم یکی از آنها باشد اما حتی اگر او با هدایتی دیدار داشته هم دلیلی نمی شود که به خاطر پرسپولیس بوده است. در واقع هر کسی نزد هدایتی بیاید، به خاطر آمدن به پرسپولیس نیست. من هم بعید می دانم که هدایتی اینطور وارد گود شده باشد چون در صحبتهایی که داشتیم، اول بحث ساختار برای او مهم است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت فعلی پرسپولیس افزود: پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و آقایانی که سر کار هستند باید پاسخگوی این وضعیت باشند. باشگاه پرسپولیس با این نام بزرگش پول هتلش را ندارد بدهد. امیدوارم دوستان باور کنند که باید این باشگاه به پیشکسوتان واگذار شود.
 
 اخبار ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------