آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سبقت دوگانه رونالدو از مسی



اخبار,اخبارورزشی,مسی

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید در شبی که کهکشانی‌ها ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان را فتح کردند، در دو کورس از همتای آرژانتینی‌ خود پیشی گرفت.

به گزارش تسنیم، در پیروزی 3 بر 2 شنبه شب رئال‌مادرید در خانه سویا که نخستین باخت خانگی آندلسی‌ها در فصل جاری لالیگا بود، کریستیانو رونالدو بیشترین سهم را داشت چون هر سه گل کهکشانی‌ها را به ثمر رساند تا فاصله 2 امتیازی آنها با بارسلونای صدر جدولی پابرجا بماند.


رونالدو در شرایطی برای بیست‌‌‌وپنجمین بار در دوران شش ساله حضورش در رئال‌مادرید در لالیگا هت‌تریک کرد که پیش از او رقیب اصلی‌‌‌اش، لیونل مسی در پیروزی 8 بر صفر بارسلونا برابر کوردوبا دو گل زده بود تا به صدر جدول برترین گلزنان لالیگا صعود کند. سه گل رونالدو او را در لالیگا 42 گله کرد تا با دو گل بیشتر از مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها، در کورس کسب عنوان «پیچی‌چی» از او سبقت بگیرد.

موفقیت دیگری که گلزنی رونالدو در آندلس برای او به همراه داشت، سبقت گرفتن کریس از مسی در جدول دارندگان بیشترین تعداد هت‌تریک در لالیگا بود. تا پیش از این بازی رونالدو و مسی هر دو با 24 هت‌تریک به طور مشترک، صدر جدول برترین هت‌تریک کنندگان لالیگا را در اختیار داشتند اما حالا رونالدو با 25 هت‌تریک به تنهایی در صدر جدول قرار دارد. همچنین او با ثبت 29 هت‌تریک در تمامی رقابت‌هایی که برای رئال‌مادرید به میدان رفته، رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند و رکورد قبلی را که در اختیار آلفردو دی‌استفانو فقید بود، شکست.

سومین دستاورد گلزنی در خانه سویا برای رونالدو برابر شدن او با انریکه کاسترو گونزالس ملقب به «کینی»، بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال بارسلونا و اسپورتینگ خیخون به عنوان هفتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال بود. علاوه بر این رونالدو با این سه گل که شمار گل‌هایش را در لالیگا به 218 افزایش داد، جای آلفردو دی‌استفانو 216 گله را در رده دوم برترین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید گرفت و اکنون 10 گل دیگر می‌خواهد تا با رکورد رائول گونزالس، کاپیتان اسبق کهکشانی‌ها برابر شود.


  اخبار ورزشی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------