آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

پیغام معنادار و طعنه آمیز حسین هدایتی پس از برد پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, پرسپولیس

متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود نوشت: «خداست که از تمام اسرار ما باخبراست پس ما باید به او پاسخ بدهیم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حسین هدایتی پس از برد شیرین پرسپولیس در مقابل دیدگان 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی كه با صعود به مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا همراه شد پیغامی را در صفحه اجتماعی خود منتشر كرد كه همراه بود با كنایه به كسانی كه نگذاشتند او خریدار باشگاه مورد علاقه اش باشد.

 وی در ابتدا به حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی اشاره كرد و نوشت: «خدا رو شکر می کنم و به همه شما پرسپولیسی هاى عزیز خیلى خیلى تبریک می گویم. این نتیجه با هم بودن و حضور یکصد هزار نفر به نمایندگى ملیون ها نفر پرسپولیسى عاشق بود.»

هدایتی در ادامه با اشاره به خرید بلیط های بازی افزود: «امیدوارم توانسته باشم با هدیه دادن بلیط ها به شما دوستان عزیزم سهم کوچکى در این پیروزى و شادمانى و صعود به مرحله بعد را داشته باشم.»

 او سپس بدون اشاره مستقیم به بحث مزایده باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام كرد: «باشد که خداوند متعال شاهد و ناظر به تمام اعمال ماست. اوست که از تمام اسرار ما باخبراست پس ما باید به او پاسخ بدهیم. پس من همه و خودم را به او می سپارم و براى همه از جمله کسانى که مرا دوست ندارند، آرزوى سلامتى و تندرستى دارم. از ماست که بر ماست.»

 

اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس


 گل سرخی كه حسین هدایتی به هواداران پرسپولیس تقدیم كرد

 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------