آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

اظهارات کفاشیان درباره صحبت‌های وزیر در مورد کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان

رییس فدراسیون فوتبال گفت: هیچ اطلاعی از صحبت‌های وزیر در مورد کی‌روش ندارم.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه مراسم هیات رییسه فدراسیون و روسای هیات‌های استان‌ها که در محل هتل پردیسان مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: طی جلساتی که در دو سه هفته گذشته داشتیم، قرار بود که قرارداد خود را با کی‌روش فسخ کنیم ولی با توجه به اینکه نماینده وزارت ورزش مساعدت‌های لازم را با ما انجام دادند و در جلسات طولانی همراه ما بودند، حمایت خوبی از کی‌روش کردند و قرار شد کارها در روال عادی خود انجام شود و هماهنگی‌ها را با نماینده وزیر ورزش انجام داده بودیم.

کفاشیان گفت: مطمئنم که کی‌روش هم صحبت‌های وزیر را شنیده است. طی صحبتی که با کی‌روش داشتم قرار بر این شد که در جلسه شنبه که در تهران برگزار می‌شود، درخصوص ادامه همکاری با ایشان گفت‌وگو کنیم.

وی در مورد اظهارات روز گذشته محمود گودرزی در مورد کی‌روش گفت: هیچ اطلاعی از صحبت‌های وزیر در مورد کی‌روش ندارم. نمی‌دانم علت صحبت‌های وزیر چیست ولی تا فردا شب در مشهد حضور داریم. شنبه با حضور در تهران جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا در خصوص ادامه همکاری کی‌روش بحث و تبادل نظر کنیم.

کفاشیان تاکید کرد: توقع داریم وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال حمایت کند و به ما کمک کند چون این خواسته مردم است تا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره برنامه‌های فدراسیون در سال 94 تصریح کرد: در این چند ماه اخیر سه جلسه هیات رییسه داریم و بعد از آن هم رقابت‌های مهمی در سال 94 داریم.

وی اضافه کرد: باید از تیم ملی امید به بهترین نحو ممکن حمایت کنیم تا بتوانیم بعد از مدت‌ها به المپیک صعود کنیم. بحث دیگری که امسال داریم حضور فوتبال ساحلی در جام جهانی پرتغال است که امیدوارم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی درباره حمایت در بحث پایه عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که از تیم‌های ملی پایه فدراسیون به بهترین نحو ممکن حمایت کنیم تا در آینده شاهد استعدادیابی و شکوفایی باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره پست جدید خود در آسیا عنوان کرد: این سمت تنها برای من نیست بلکه برای جامعه فوتبال است که توانستیم پس از مدت‌ها سمت خوبی در آسیا کسب کنیم و این موفقیت بدون حمایت‌های روسای هیات فوتبال استان‌ها امکان‌پذیر نبود.


 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------