آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عابدینی: هدایتی کنار کشید تا آقایان متوجه شوند دنیا دست کیست



اخبار,اخبارورزشی,عابدینی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: هدایتی از مزایده چهارم کنار کشید تا آقایان بفهمند دنیا دست کیست.

امیر عابدینی در خصوص آخرین وضعیت شرکت استیل آذین ایرانیان و هدایتی برای حضور در مزایده چهارم واگذاری باشگاه پرسپولیس گفت: کنار کشیدن هدایتی از مزایده چهارم قطعی است. بهتر است او کنار بکشد تا آقایان بفهمند دنیا دست کیست. در واقع حضور وی باعث شده تب مزایده داغ بماند، مطمئن باشید دیگران بدین شکل عمل نمی‌کنند.

وی افزود: در بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس پوری‌حسینی فقط یک برگزار کننده است و کاره‌ای نیست ضمن اینکه من به عملکرد او اطمینان دارم. متاسفانه شاهدیم در هیئت واگذاری افرادی هستند که مسئله اهلیت را فقط در مورد هدایتی پیگیری می‌کنند در حالی که به شرکت کنندگان دیگر کاری ندارند و نمی‌دانند آنها چقدر بدهی بانکی داشته و این پول را از کجا آورده‌اند؟

نماینده شرکت استیل آذین ایرانیان در پاسخ به این پرسش که مبلغ بدهی هدایتی چقدر است، تصریح کرد: مبلغ بدهی هدایتی در مرز 100 میلیارد تومان است اما نکته جالب این است که بدهی‌های وی دو بار محاسبه شده، یک بار به عنوان شرکت استیل آذین ایرانیان و یک بار هم به عنوان بدهی‌های خودش. ضمن اینکه من یک سوال دارم آیا عجیب است که یک بخش بزرگ صنعتی بدهی بانکی داشته باشد؟

عابدینی تاکید کرد: می‌گویند هدایتی به دلیل بدهی سنگین بانکی نمی‌خواهد در مزایده چهارم شکایت‌کند در حالی که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. مگر هدایتی بچه است که نداند چقدر بدهی دارد و با چشم بسته در مزایده‌ها شرکت کند؟

وی در خصوص صحبت‌های اخیر وزیر ورزش که با القابی به طور غیر مستقیم هدایتی را خطاب قرار داده بود، اظهار داشت: نمی‌دانم در حال حاضر زمان قاجار است یا آقایان سواد ندارند؟ مگر خود وزیر سکه پاداش نمی‌دهد؟ ضمن اینکه نمی‌شود کنار زمین ایستاد و سکه داد چون اجازه نمی‌دهند بایستی و باید بالا بروی و بازی را ببینی. با این حساب تعجب می‌کنم برخی‌ها چطور در این دولت پست گرفته‌اند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مگر فراموش می‌کنند که خودشان دنبال هدایتی می‌فرستند و می‌گویند بیا و کمک کن. از پروین بپرسید وقتی پرسپولیس گرفتار شده بود برای کمک به این باشگاه به دنبال که آمدند؟ چرا صدای رئیس فدراسیون فوتبال در نمی‌آید که قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا به من گفت فدراسیون برای هزینه‌های تیم ملی مشکل دارد و برو بپرس آیا هدایتی می‌آید کمک کند یا نه؟

عابدینی افزود: آیا پرسپولیس برای سفرهای خود در لیگ قهرمانان آسیا مشکل داشت یا نه؟ برای تیم امید، برای تیم کشتی چه کسی پاداش داد؟ آیا چنین فعالیت‌هایی در 10 سال گذشته فراموش شده است؟ در چنین مواقعی هدایتی فردی مدرنیته است و متعلق به زمان قاجار نیست؟

وی عنوان کرد: بحث من فقط مربوط به هدایتی نیست بلکه این است که قدرشناس افرادی باشیم که به فکر ورزش کشور بوده و به هر شکلی که می‌توانند کمک می‌کنند. امیر حاج رضایی از نظر علمی فرد کمی در فوتبال این کشور نیست و شخصیت او نیز برای اهالی فوتبال کاملا شناخته شده است اما وقتی فقط نظرش را می‌دهد به او حمله می‌کنند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: آقایان وقتی جلسه‌ای با پیشکسوتان می‌گذارند هدفشان این است که کی‌روش را کوبیده و مقدمات عزل او را فراهم کنند اما چرا یک ماه پیش وی آنقدر عزیز شد که وقتی اعلام کرد نکونام دستیار من و پیروانی هم مدیر اجرایی تیم ملی است قبول کردند؟ چه اتفاقی در این یک ماه افتاد که کی‌روش لمپنیسم، کرواتی، خارجی و سینه چاک می‌شود؟ بالاخره او سینه چاک است یا کرواتی؟ سوال من این است چرا وقتی مردم فردی را دوست دارند می‌خواهید توی سرش بزنید؟

عابدینی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ماندن یا رفتن کی‌روش وزیر ورزش تصمیم گیرنده اصلی است یا نهادهای بالاتر در دولت، گفت: مطمئن باشید این تصمیم در سطح وزیر ورزش است و به هیچ وجه به رده‌های بالاتر فکر نکنید. وقتی تیم ملی از جام جهانی آمده بود برخورد روحانی با کی‌روش را دیدم که با چه روی باز و برخورد گرمی از کی‌روش استقبال کرد. حتی به یاد می‌آورم در آن مراسم رئیس جمهور به هر یک از ملی پوشان نفری 5 سکه پاداش داد. آقای گودرزی شما هم وزیر همان رئیس جمهور هستید و در چنین شرایطی چطور از لفظ سکه پراکنی و تشابه به دوران قاجار استفاده می‌کنید؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود اظهار نظر وزیر ورزش کی‌روش ماندنی خواهد بود یا نه؟ گفت: با توجه به اینکه کی‌روش قرارداد دارد و چند جلسه هم در این خصوص با مسئولان فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش داشته، در تیم ملی ماندنی است اما به دلیل آنکه فدراسیون فوتبال بخشی از اختیارات خود را از دست داده این مربی پرتغالی مدیریت نمی‌شود و دچار چند اندیشی شده است.

عابدینی خاطرنشان کرد: منظور از چند اندیشی این است که یک جا او باید اندیشه خود را با وزارت تطبیق داده، یک جا با اسلامیان و یک جا هم با افکار عمومی. افکار عمومی و اسلامیان با کی‌روش موافق هستند اما وزارت ورزش با وی مخالف است ضمن اینکه الفاظی هم که در مورد سرمربی تیم ملی به کار برد شایسته یک وزیر نیست. در این بین هم دبیرکل فدراسیون می‌گوید کی‌روش بماند اما در چارچوب مقررات و آیین نامه‌های فدراسیون فوتبال باید مدیریت شده و کار کند.

 

 اخبار ورزشی  -  تسنیم 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------