جت شخصی شوماخر ۲۵ میلیون پوند فروش رفت



اخبار,اخبارورزشی,میشائیل شوماخر

 جت شخصی راننده افسانه‌ای فرمول یک که در حال حاضر در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد، در ازای ۲۵ میلیون پوند به فروش رفت.

به گزارش   تسنیم، کورینا، همسر میشائیل شوماخر، اسطوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک پس از اینکه پذیرفت همسرش دیگر به طور کامل بهبودی‌اش حاصل نخواهد شد، جت شخصی وی را در ازای 25 میلیون پوند فروخت. وی همچنین در  اوایل سال جاری میلادی خانه‌ای واقع در نروژ را که در تعطیلات مورد استفاده قرار می‌دادند، فروخته بود. کورینا همچنین در نظر دارد تا ویلای خانوادگی شوماخر را در منطقه مریبل فرانسه، جایی که وی دچار سانحه شد را به فروش بگذارد.

شوماخر در ماه دسامبر 2013 (دی ماه سال 1392) در یک حادثه در پیست اسکی مریبل فرانسه در اثر برخورد با صخره دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت. از آن زمان تاکنون وی در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد و به گفته نزدیکان شوماخر پیشرفت حال عمومی این راننده آلمانی خیلی خوب نبوده است.

راننده افسانه‌ای مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک مدتی قبل از بیمارستان به خانه منتقل شد. خانواده او ترجیح دادند با وجود هزینه زیاد، 15 نفر از کادر پزشکی و آموزش دیده بیمارستان «لوزان» را به خانه خود در شهر «گلند» سوئیس بیاورند تا در 24 ساعت شبانه روز و با تمام امکانات، مراقب او باشند تا شاید روند بهبودی سرعت بگیرد.

پزشکانی که شوماخر 47 ساله را تحت درمان دارند گفته‌اند که قهرمان هفت دوره جهان هنوز بی‌حرکت است و قادر به صحبت کردن نیست.


 اخبار ورزشی  - تسنیم 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------