آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: تاکید می‌کنم پرسپولیس برای صادقیان و بازیکنان امثال او جایی ندارد



اخبار,اخبارورزشی, برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخشان نقش زیادی در صعود پرسپولیس به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در مورد این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به همه سلام و خسته نباشید بگویم سلام به میزبانان عزیز و همچنین دوستان قدیمی خودم. به خبرنگاران قدیمی تبریز که بارها خاطره دارم. واقعا کار سختی است که جوانان در بین جواهرات قدیمی حضور داشته باشند و کارشان را دست انجام ندهند. من بعد از مدتها به تبریز آمدم و از شهر شما لذت بردم.

وی ادامه داد: طبیعی است که ما به تبریز آمدیم تا نمایشی در شأن و آبروی پرسپولیس و همچنین چارچوب قواعد این تیم به اجرا بگذاریم. این فلسفه بازی در پرسپولیس است و به این معناست که ما در هر مسابقه باید برای کسب پیروزی بهترین عملکرد را ارائه بدهیم.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما کاملا آگاهی داریم که تیم گسترش فولاد در چه وضعی قرار دارد و می‌دانیم با چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم. امیدواریم که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در ضمن مطمئن هستم که تماشاگران زیادی فردا به ورزشگاه می‌آیند و زیبایی ورزش به تماشاگران است. بیش از این نمی‌خواهم توضیح بدهم و آماده پاسخ دادن به سوال شما خبرنگاران هستم.

برانکو افزود: تا جایی که به بازیکنان تیم مربوط می‌شود ما یک مسابقه پرفشار داشتیم که واقعا توان‌فرسا بود. بازیکنانم در بازی مقابل بنیادکار بیش از حد توان خود انرژی گذاشتند. در بازی فردا نورمحمدی را به دلیل دو اخطاره بودن، نوری، عالیشاه و طارمی را نیاورده‌ایم و به اضافه علی‌عسگر که به سبب مصدومیت وی را در اختیار نداریم. آنها نمی‌توانند در بازی فردا ما را همراهی کنند و ما تنها با 17 بازیکن به تبریز آمده ایم، ضمن اینکه بنگر مصدوم و خانزاده هم محروم است اما سایر نفرات همگی اینجا هستند.

 وی افزود: هدف ما کسب بهترین نتیجه است. این موضوع قانون‌ پرسپولیس است که مقابل هر حریفی فقط برای برد تلاش می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید طارمی و عالیشاه را در دقایق پایانی دیدار مقابل بنیادکار و در شرایطی که دیگر توان راه رفتن نداشتند از بازی بیرون کشیدم. نوری هم شامل چنین شرایطی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی‌عسگر مقابل پیکان که یک بازی حیاتی برای ما بود بازی نکرد و ما از کفشگری به عنوان هافبک چپ استفاده کردیم. امروز هم پس از تمرین، علی‌عسگر گفت که از ناحیه کشاله ران احساس درد می‌کند و به همین دلیل ترجیح دادیم که از او استفاده نکنیم. بازیکنانی که در این لحظه آماده هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مشکلات گسترش فولاد آگاهی کامل دارم اما این مشکل ما نیست و ما برای بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

برانکو در مورد صادقیان یادآور شد: پیام صادقیان دیگر در رقابت برای تیم نیست. او را از بازی سایپا به بعد برکنار کردیم و کاملا کنار گذاشتیم. با وجود پتانسیل و کیفیتی که فصل گذشته از خودش نشان داده بود و نامزد بهترین بازیکن فصل هم شده بود برکنارش کردیم. با وجود مسابقه مهمی که مقابل پیکان داشتیم او را برکنار کردیم.

 وی گفت: تا بازی مقابل پیکان هدف ما جدا شدن از خطر سقوط بود. این نخستین هدف ما بود که به آن دست یافتیم و حالا هدف دیگر ما این است که فصل را با نتایجی خوب و خاطراتی خوش به پایان برسانیم. باید با آرامش این کار را انجام دهیم. به جز بازی فردا سه بازی حساس دیگر مقابل استقلال و دو دیدار هم مقابل الهلال داریم. همه از اهمیت بازی برابر استقلال مطلع هستند و می‌دانند که این مسابقه چقدر برای هر دو تیم مهم است.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت در کنار تیم‌های النصر قهرمان لیگ عربستان، لخویا قهرمان لیگ قطر و بنیادکار بهترین تیم ازبکستان که در هر سه دیدار خود برابر این تیم‌ها رقابت‌های طاقت‌فرسایی را پیگیری کرد که ما فقط بنگر را از دست دادیم و مصدومیت او هم باید رفع شود. دو بازی حساس مقابل الهلال داریم و باید با تمام توان مقابل این تیم حاضر شویم.

 برانکو در پاسخ به این سوال که آیا دیدار روز جمعه پرسپولیس با استقلال دیدار فردای سرخپوشان با گسترش فولاد را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا خیر، عنوان کرد: صادقانه باید بگویم که نمی‌دانم کدام بازیکن فردا به میدان می‌رود. من زیاد اهل نقشه‌کشی نیستم، همان طور که در بازی پیکان که پیش از مهمترین بازی فصل ما با بنیادکار بود نقشه‌کشی نکردم، چون می‌دانم نقشه‌کشی و حسابگری باعث می‌شود بازیکنان مصدوم شوند.

وی ادامه داد: ما فردا به غیر از بازیکنانی که گفتم خانزاده و صادقیان را هم در اختیار نداریم اما به دنبال ارائه بهترین بازی هستیم. خانزاده بازیکن موثری برای ما بود. صادقیان هم اولین بازیکن تعویضی ما و یار دوازدهم پرسپولیس بود که به زمین می‌رفت اما نظم و انضباط تیمی باعث شد که این دو را کنار بگذاریم. هر بازیکنی که به این شکل رفتار کند چنین سرنوشتی خواهد داشت. باز هم می‌گویم تجربه نشان داده نیازی به نقشه‌کشی نیست. مسلما فردا بهترین تیم پرسپولیس مقابل گسترش بازی می‌کند. من برای خودم قانونی دارم که در آن بهترین و آماده‌ترین بازیکنان به میدان می‌روند.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقابل فردای تیم‌های تهرانی و تبریزی اظهار داشت: وقتی پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند باید بازی باشکوهی برگزار شود. در کمتر کشور دنیا دیده‌اید که به اندازه دربی تهران تماشاگر به ورزشگاه بروند. احتمالا بازی رئال مادرید - بارسلونا، منچستریونایتد - لیورپول و لیورپول - اورتون از این دست بازی‌ها است. مسلما وقتی تیم‌های تبریزی هم مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند دست به تلاش مضاعف می‌زنند نکته جالب اینجاست که تراکتورسازی برای قهرمانی و گسترش برای فرار از سقوط بازی می‌کنند. به نظر من هر دو بازی فردای نمایندگان تهران و تبریز از اهمیت بالایی برخوردار است.

برانکو در پاسخ به این سال که نقش حمید درخشان در صعود پرسپولیس به دوره حذفی لیگ قهرمانان آسیا چقدر بوده است، گفت: باید از درخشان به خاطر خدمات بی‌دریغش تشکر کنم. نیمی از امتیازهایی که پرسپولیس برای صعود در لیگ قهرمانان آسیا گرفته است توسط درخشان کسب شده است. درخشان نقش زیادی در صعود پرسپولیس به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته است.

 وی در پاسخ به این سوال که چقدر گسترش فولاد تبریز شناخت دارد، عنوان کرد: من دو مسابقه گذشته گسترش فولاد را دیدم آنها برای خودشان شیوه و فلسفه خاصی دارند و با وجود تغییرات در نیم فصل این تیم دستاوردهای خودش را دارد اما چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که به دنبال کسب پیروزی باشیم. بازیکنان من در هر بازی به قدرت حریف آگاه هستند و همچنین می‌دانند که هر حریف برای خود شیوه و فلسفه خاصی دارد. بازیکنان من کاملا نقاط مثبت و منفی حریفان‌شان را می‌شناسند اما ما هم تلاش می‌کنیم شیوه خودمان را به حریف تحمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظرم پنهان نیست که گسترش با تمام توان به میدان مسابقه می‌آید و انتظار یک بازی دشوار را داریم ما برای هر مسابقه که به آن پا می‌گذاریم برای برد می‌رویم ضمن اینکه تا بدین جای کار هم مسابقات خوبی برگزار کردیم. مقابل استقلال خوزستان باید برنده می‌شدیم، سپاهان را باید خرد می‌کردیم، مقابل سایپا دو بر صفر جلو بودیم و به سختی مقابل پیکان برنده شدیم و در برابر لخویا تا دقیقه 70 هیچ اجازه‌ای به این تیم ندادیم که به دروازه نزدیک شود. اما فوتبال است. همان‌گونه که در بازی بارسلونا و بایرن‌مونیخ تا دقیقه 75 همه چیز برابر بود اما از این دقیقه به بعد فاجعه رخ داد. برای ما هم مقابل لخویا شرایط این‌گونه بود.
 

برانکو در پایان گفت: از گسترش آگاهی کامل داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در این دیدار مقابل آنها راهکارهایی داشته باشیم.

 اخبار ورزشی  -  تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------