رحمتی: بعد از دربی افشاگری می کنم/ افراد به دردنخور می‌خواهند به باشگاه فشار بیاورند!



اخبار,اخبار ورزشی, مهدی رحمتی

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت:آقایان به جای صحبت درباره دلایل رفتن ما از استقلال بهتر است جواب مردم و هواداران را فنی بدهند.

 شکست تلخ استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی باعث ناراحتی هواداران این تیم شد و خیلی از تماشاگران و کارشناسان فوتبال پیرامون دلایل جدایی بازیکنانی چون فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان و ... صحبت کردند.

امیر قلعه‌نویی نیز شب گذشته در نشست خبری در واکنش به این موضوع که چرا بازیکنانی مثل رحمتی، تیموریان و  مجیدی پس از اختلاف با او از این تیم جدا شدند و در این میان مقصر کیست گفت: صددرصد امیر قلعه‌نویی مقصر است. من خودم تا به حال خیلی به این قضیه فکر کردم. نزدیکانم خیلی از مسائل را می‌دانند ولی وقتی بازیکن ابتدای فصل با باشگاه قرارداد می‌بندد و به پولش نمی‌رسد و بعد راهی تیم دیگری می‌شود تقصیر من چیست؟

 رحمتی در گفتگو با خبر گزاری فارس گفت:من تمام اظهار نظر‌ها را شنیدم ولی حقیقتا تمرکزم این روز‌ها روی پیکان است تا بتوانم کمک کنم تیم را در لیگ برتر نگه دارم. این آقایان هم بهتر است چیزی در مورد ما نگویند و فقط پاسخ مسائل فنی را به مردم و رسانه‌ها بدهند.

وی افزود:من ابتدای فصل خیلی از حرف‌ها را زدم و آقایان گفتند بعدا جواب حرف‌های من را می‌دهند.یعنی هنوز بعدا نشده است؟یک‌سال گذشت ولی هنوز این بعدا نرسیده است!؟

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال تاکید کرد:من می‌دانم به خاطر یکسری افراد به درد‌نخور و ندانم‌کاری خود آقایان،هجمه روی آنها وارد شده و می‌خواهند فشار را روی باشگاه وارد کنند اما به دلیل اینکه استقلال دربی را در پیش دارد بهتر است فعلا سکوت کنم و حرفی بیش از این نزنم ولی دلایل اصلی جدایی ام و برخی از دوستانم از استقلال را بعد از این بازی می‌گویم تا همه مردم آن را بدانند.این را محض اطلاع آقایانی گفتم که مدعی شده بودند دلایل جدایی من و امثال من از استقلال پول بود.

رحمتی در پایان در خصوص اینکه تعدادی از هواداران استقلال روز گذشته نسبت به آندو تیموریان واکنش نشان دادند گفت: هر بازیکنی از استقلال برود از همان جایگاه خاص فحش و توهین می‌شنود. روز گذشته هم همه دیدند از همان جایگاهی به تیموریان فحاشی کردند که به من توهین شده بود.
 
 اخبار ورزشی  -   فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------