آقای وزیر! آقای خادم! دیدید استقلال و پرسپولیس به چه روزی افتادند؟



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: اگر به همین روال پیش برود سال آینده وضعیت بدتری برای استقلال و پرسپولیس پیش بینی می کنیم.

 امیر عابدینی درباره جلسه امروز و تصمیماتی که از سوی سازمان لیگ گرفته شد اظهار داشت: چند موضوع در دستور جلسه بود که یکی بحث آیین نامه نقل و انتقالات سال آینده که به اعضا منتقل شد و قرار شد اعضا نامه ها را بگیرند و بررسی کنند و نقطه نظرات خود را بدهند و یکی برنامه لیگ سال آینده و انطباق آن با برنامه و مسابقات تیم ملی امید. مورد سوم هم تغییر ساعت مسابقه دربی بود. دربی را ساعتی انداختند که همه مردم بتوانند ببینند.

 وی درباره حق پخش تلویزیونی بیان داشت: واقعیت امر این است ما با صدا و سیما مشکلی نداریم و دنبال حقوقی هستیم که اگر منطق کارشناسی پشت سر آن باشد می توان آن حقوق را از صدا و سیما گرفت. با روش غیردوستان کار با مشکل مواجه شده و همه متضرر می شوند.

 عابدینی در خصوص اینکه حتی شیخ سلمان هم پیگیر مساله حق پخش تلویزیونی شده است، تصریح کرد: ما کاری نداریم چه کسی پیگیر هست و چه کسی پیگیر نیست. یکسری مسائل حقوق حقه ما در مسائل داخلی است و ما نیازی به حکم خارجی نداریم و می توانیم مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. آنها به درد ما نمی خورند. خودمان ریش سفیدهای بزرگی داریم که می توانند ریش سفیدی کرده و مشکلات را حل کنند در حالی که نمی دانیم شیخ سلمان ریشش را کجا سفید کرده است.

وی درباره مشکلاتی که با شرکت ایران نوین پیش آمده اذعان داشت: یک بحث مهم این بود که شرکت ایران نوین که به عنوان اسپانسر قرارداد میدانی را سال گذشته با ما طی کرد با مشکلاتی روبه رو شد و شکایتی علیه ما طراحی می کند و حق هم با او است. زیرا یکسری نهادهای نظارتی نامه هایی را دادند که سبب برخورد سیستم بانکی با این قرارداد شد و مشکل بزرگی برای این شرکت به وجود آمد. قرار شد یک هیات سه نفره بنشینند و با این شرکت مسائل را حل و فصل کنند. این اعضا همان گروهی هستند که قبلا هم بودند. مشکل این است که می گویند ما متضرر شده ایم و ضرر و زیان ما را بدهید. ما 22 میلیارد گرفته ایم و آنها از ما ضرر و زیان می خواهند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ اضافه کرد: قرار نیست ما یک شرکت را نابود کنیم و بگوییم به خاطر تعهداتی که داشته این اتفاق افتاده است. من امیدوارم مسائل به خوبی حل و فصل شود.

 وی در ارتباط با دربی عنوان کرد: آقای وزیر! آقای خادم! دیدید استقلال و پرسپولیس به چه روزی افتادند؟ الان دربی این دو تیم به یک مسابقه خنثی تبدیل شده است.

عابدینی درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر به همین روال پیش برود سال آینده وضعیت بدتری برای استقلال و پرسپولیس پیش بینی می کنیم. امیدوارم این مزایده دوباره با منطق شکل بگیرد و در غیر این صورت حقوق حقه شخصی که در مزایده اول برنده شده است بدهند تا حق برقرار شود.

  اخبار ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------