قلعه‌نویی: درباره ماندن یا رفتنم از استقلال بعد از دربی صحبت می‌کنم



اخبار,اخباررزشی,امیر قلعه نویی

سرمربی استقلال گفت: دربی برای همیشه برای هواداران حساس است.

 امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس گفت : دربی با هر شرایطی دربی است و با اینکه دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند اما این بازی برای همیشه برای هواداران حساس است.

 وی افزود: امیدوارم دیدار این هفته مقابل پرسپولیس مانند دور رفت بازی خوبی باشد. هر چند از نظر جدولی دو تیم شرایط خوبی ندارند اما این بازی برای باانگیزه‌هاست. همه برای بردن پا به میدان می‌گذارند و با توجه به اینکه بازی آخر لیگ است برد و باخت می‌تواند خاطره خوب یا بد برای هواداران دو تیم بسازد.

سرمربی استقلال با اشاره به دیدار قبل تیمش مقابل تراکتورسازی که با شکست 4 بر یک همراه بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ما بتواند مانند بازی قبلی مقابل تراکتورسازی در دربی شرایط خوبی داشته باشد. ما فیلم بازی با تراکتورسازی را دیدیم و درست است که شکست خوردیم اما بازی خوبی ارائه کردیم و از بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در بازی با پرسپولیس امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم و با انجام یک بازی منطقی نتیجه خوبی بگیریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیم فصل دوم سیر نزولی داشت، گفت: دلیل عمده آن سرمربی است. در یک تیم تمام مسئولیت‌های فنی برعهده سرمربی است و من مسئولیت تمام نتایج تیم را به گردن می‌گیرم و معتقدم مقصر صددرصد سیر نزولی استقلال در نیم فصل دوم من هستم.

وی در واکنش به این سوال که جلسه هیئت مدیره استقلال قرار بود برای رسیدگی به آخرین وضعیت کادر فنی برگزار شود، چرا لغو شد، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

 قلعه‌نویی همچنین درباره وضعیت خودش در استقلال یادآور شد: اجازه دهید دربی هم تمام شود و بعد از آن صحبت خواهم کرد.

 قلعه‌نویی در واکنش به اظهارنظر اخیر رضا حسنی‌خو مبنی بر اینکه روز جمعه در یکی از بازی‌های تیم بزرگ پایتخت مشاهده کرده بازیکنان این تیم با وجود خوردن گل‌های زیاد در زمین راه می‌رفتند، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست  و این نظریه غیرفنی است. بازیکنان استقلال در بازی با تراکتورسازی تا آنجا که توان داشتند در زمین دویدند، البته ما در خط دروازه و دفاع اشتباهات فردی داشتیم که در فوتبال طبیعی است. شما دیدید این هفته رئال مادرید در مسابقه‌ای که می‌توانست 10 بر 2 برنده باشد در نهایت به نتیجه 2 بر 2 رسید. ما مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردیم و نظریه آقایان را قبول ندارم.

 وی در پاسخ به این سوال که جلسه‌اش با 6 بازیکن استقلال در چه خصوص بود، توضیح داد: با بازیکنان بزرگتر تیم در خصوص دربی صحبت کردیم. به هر حال در دربی وظیفه بازیکن بزرگتر سنگین‌تر است و آنها باید از نظر روحی روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشند و به دیگر نفرات کمک کنند تا با آرامش لازم بازی خود را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اظهارنظر اخیر اعضای هیئت مدیره استقلال از جمله  مقداد نجف‌زاده که گفته است استقلال برای قهرمانی بسته نشده بود، تاکید کرد: ما تیم را خوب بسته بودیم اما مسائل مالی باعث شد که در ادامه راه نتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده و تیم را برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت کنیم. نجف‌نژاد حتما در مسائل اشراف ندارد که این‌گونه اظهار نظر می‌کند. بازیکنان در ابتدای فصل 30 درصد از قراردادشان را گرفتند اما پس از 7 ماه هنوز مابقی پول خود را نگرفته‌اند. در نیم فصل نیز بازیکنانی که در لیست من بودند، جذب نشدند و به این خاطر نتوانستیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم، البته وقتی این نتایج به دست می‌آید اظهار نظرها هم زیاد می‌شود.

 قلعه‌نویی درباره اظهار نظر دیگر نجف‌نژاد مبنی بر اینکه اگر استقلال خوب نتیجه می‌گرفت، حتما پول بازیکنان پرداخت می‌شد نیز عنوان کرد: براساس قوانین سازمان لیگ وقتی قراردادی با بازیکن بسته می‌شود بخشی از قرارداد او در ابتدای فصل بخشی در نیم فصل و بخشی دیگر در اواخر فصل پرداخت می‌شود اما این اتفاق در تیم ما رخ نداد و بازیکنان 7 ماه است که پول نگرفته‌اند. جدا از این مسئله مگر ما بعد از برد نفت مسجدسلیمان به صدر جدول نیامدیم. بعد از آن تراکتور بازی خود را برد و فاصله‌اش با ما به یک امتیاز رسید. در آن مقطع که تیم داشت خوب نتیجه می‌گرفت چرا پول ندادند. ضمن اینکه این موضوع ملاک نیست و این باشگاه طبق قوانین سازمان لیگ باید در مواقع تعیین شده به بازیکنان پرداختی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جاسم کرار در تمرین آبی‌پوشان حاضر نشده است، اظهار داشت: دلیل غیبت او به خاطر مشکلات مالی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره اینکه در دربی از وحید طالب‌لو استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: اجازه بدهید این دو، سه روز بگذرد.

 اخبار  ورزشی  -   تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------