پاسخ تند یک استقلالی به اظهارات روشن؛ حیوان خودی و غریبه نمی شناسد



اخبار,اخبار ورزشی,رضا رجبی

عضو گروه آنالیز و کادر فنی استقلال گفت: «برای حیوان تفاوتی نمی‌کند که چه صدایی بشنود و فقط واکنش نشان می‌دهد و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد.»

 رضا رجبی در حمایت از تیم فوتبال استقلال از پیشکسوتانی که پس از باخت این تیم برابر تراکتورسازی به موضع‌گیری پرداختند درخواست کرد تا با خودداری کردن از این قبیل اقدامات اجازه بدهند که آرامش بر تیم حاکم باشد.

 همین تقاضا باعث شد تا روشن در واکنش به صحبت‌های وی مصاحبه‌ای کرده و بگوید: «از قدیم گفته‌اند وقتی در خیابان یک حیوان به آدم لگد می‌زند که نباید ایستاد و جوابش را داد.»

برخی سایت‌ها هم این صحبت‌های روشن را به این شکل تعبیر کرده بودند که هدف روشن از بیان این موضوع کنایه به رجبی بوده است. رجبی وقتی این مطلب را شنید خندید و پاسخ‌هایش را ردیف کرد.

اظهارات رجبی را در ادامه می خوانید:

 * باز چه اتفاقی رخ داده که حسن روشن علیه رجبی موضع‌گیری کرده است؟
- اجازه بدهید اینگونه پاسخ بدهم که حیوان بودن و نبودن را مردم به خوبی تشخیص می‌دهند.

 * یعنی ممکن است که انسانی خصایص حیوانی داشته باشد؟
- حیوان کسی است که یک‌ روز به‌خاطر آنکه فتح الله زاده به او سمت داده بود، می‌گفت فتح الله زاده بهترین مدیر دنیاست و وقتی از باشگاه کنار گذاشته شد هر چه خواست علیه او مصاحبه کرد. یک روز کنار مظلومی می‌نشست و وقتی با او به مشکل خورد گفت که آن مرحوم در حد کارگران رستورانش است. حیوان کسی است که هر روز به یک نفر حمله می‌کند و برایش فرقی نمی‌کند که تیم استقلال صدر جدول است یا ته جدول.

 * مگر شما چه گفته بودید که روشن اینچنین واکنش نشان داده است؟
- من فقط گفتم انسان‌ها باید در روزهایی مثل حالا که استقلال نیاز به حمایت دارد. اگر استقلالی هستند به حمایت از تیم‌شان بپردازند ولی به نظر می‌رسد برای حیوان تفاوتی نمی‌کند که چه صدایی بشنود و فقط واکنش نشان می‌دهد و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد.

 * به یاد داریم که قرار بود روشن علیه شما حرفی نزند؟
- دقیقا! او در حضور قلعه‌نویی و دیگر مسئولان استقلال رضایت من را جلب کرد و همان‌جا زیر برگه نوشت که دیگر هرگز علیه من مصاحبه نمی‌کند چه برسد که بخواهد حرف نامتعارفی به زبان بیاورد. ولی همان‌طور که گفتم حیوان، حیوان است و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد. این خصلت و خوی حیوان است که سبب می‌شود رفتاری نامتعارف داشته باشد.

 * این تنش‌ها در آستانه دربی به ضرر استقلال نیست؟
- اگر سر سوزنی برای استقلال احترام قائل باشیم هرگز سراغ این مسایل نمی‌رویم. برای رضا رجبی تفاوتی نمی‌کند امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال باشد یا فردی دیگر، مهم برای من استقلال است. امیدوارم در بازی جمعه هم با پیروزی بر پرسپولیس فصل تلخی که پس از پایانش خواهم گفت چه اتفاقاتی سبب شد تا استقلال تضعیف شود، تمام شود.

* خیلی از تماشاگران در اواخر بازی با تراکتور علیه قلعه‌نویی شعارهای زشتی سر دادند. حتی تراکتورسازی را هم تشویق کردند، خبر داشتید؟
- بله. من خودم در ورزشگاه بودم و اینکه تماشاگر ناراحت باشد را به آنها حق می‌دهم. صددرصد هم حق می‌دهم. آنها با عشق به ورزشگاه می‌آیند ولی در پایان بازی امیر قلعه‌نویی هم که پذیرفت تعویض‌هایش اشتباه بوده است. به نظرم اینکه یک عده با یک باخت یا حتی چند باخت همه خدمات امیر قلعه‌نویی و جام‌هایی که برای استقلال آورده است را فراموش می‌کنند نسبت به سرمربی تیم‌شان کم‌لطف هستند.

 اخبار  ورزشی  -  روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------