ترفند جدید حسین هدایتی برای خرید پرسپولیس/دیگر فرزندانش هم عضو هیات مدیره نیستند!



اخبار,اخبارورزشی,حسین هدایتی

شرکت استیل آذین ایرانیان در تاریخ 15 اردیبهشت اصلاحاتی جدید در موسسین خود انجام داد که بتواند برای مزایده چهارم برنده باشد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ حسین هدایتی از تغییرات در هیات مدیرا استیل آذین برای خرید پرسپولیس خبر داد. او در آخرین پس اینستاگرامش غیر از این که نوشته بلیت های بازی پرسپولیس و الهلال را خریده است تا این بازی مجانی باشد و پر از تماشاگر ، درباره این گفت که به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و خود را پیروز مزایده پرسپولیس می داند. او همچنین با تاکید بر اینکه بدهی نداشته ، از این گفت که برای مزایده چهارم تغییراتی در هیات مدیره شرکت سهامی عام استیل آذین ایرانیان اتفاق افتاده که دیگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.


او که مدام تاکید دارد ریالی بدهی معوق بانکی ندارد ، بار قبل به این دلیل در مزایده رد اهلیت شد که دختر و پسر زیر 23 سالش که عضو هیات مدیره بودند را مامور خرید تیم کرده بود و استدلال بانک مرکزی و شورای واگذاری این بود :«به رغم نبودن هدایتی در میان اعضای هیات مدیره شرکت ، دارایی های این شرکت متعلق به هدایتی است و او بدهی معوق بانکی دارد.» این نکته را مازیار ناظمی اولین بار در اینستاگرامش نوشت و رئیس خصوصی سازی هم تاکید کرد بر اساس آمار بانک مرکزی که توسط سیف رئیس بانک مرکزی ارائه شده ، اهلیت هدایتی رد شده است.

 

اخبار,اخبارورزشی,حسین هدایتی

 

آنها شرط شان برای شرکت هدایتی در مزایده را تسویه حساب معوقاتش با بانکها اعلام کردند اما او که اعتقاد ندارد حتی ریالی بدهی معوق داشته باشد در جدیدترین اصلاحیه هیات رئیسه شرکتش ، افرادی جدید را مسئول در استیل آذین ایرانیان کرده است. اعضایی که اصرار دارد دیگر حتی ریالی بدهی بانکی ندارند.

بر اساس آخرین تغییرات در هیات مدیره شرکت استیل آذین ایرانیان که سهامی خاص است. در روزهای 13 و بلافاصله 15 اردیبهشت ماه در آگهی هایی که در روزنامه رسمی کشور هم منتشر شده است ، دیگر نامی از فرزندان هدایتی در میان اعضای اصلی شرکت نیست و تعدادی دیگر از دوستان یا نزدیکان او مسئولیت مدیریت این شرکت با قابلیت ورود به بورس را بر عهده گرفته اند. شرکت سرمایه گذاری استیل آذین ایرانیان (سهامی عام)را هدایتی از سال ها قبل که وارد ورزش شد راه اندازی کرده.

 

او که مدتی خودش رئیس هیات مدیره این شرکت بود در ادامه از چهره های سرشناس زیادی در هیات مدیره آن استفاده کرده است. در آخرین تغییرات اما خودش اعتقاد دارد به فرمولی رسیده که دیگر بهانه ای نیست و نمی توانند باشگاه پرسپولیس را به این شرکت ندهند. البته او در شرایطی امیدوار است که مجلسی ها می خواهند روز یکشنبه ، مزایده چهارم را به کلی ملغی کنند!
 
  اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------