همه آنهایی که به مردم آذربایجان دروغ گفتند باید برکنار شوند، از وزیر ورزش تا كفاشیان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به حمایت از تراكتوری ها بلند شد و خواستار برکناری آنهایی شد که در تبریز با دروغ با احساسات هواداران تراکتورسازی برخورد کردند.

کمال الدین پیرموذن نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی خواهان برخورد مقامات عالی دولت با مسئولان ارشد ورزش کشور به خاطر حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز شد.

 نماینده مردم اردبیل در این باره نوشت: «امام علي (ع) مي فرمايند: بهترين سياست، صداقت است. بازي و برخورد غيرصادقانه با احساسات و غرور محلي تماشاگران و هوادران تيم تراكتور اذربايجان را باكدامين سياست علوي سازگاري دارد؟ آن هم در حالي كه حق مسلم اين تيم پرتوان را داوري با اخراج بدون خطاي آندو خورده شد.»

 وی ادامه داد: «دروغ پردازي براي تيم تراختور بازی با احساسات نزدیک به 100 هزار آذری حاضر در ورزشگاه بود. اینكه به آنها القا شد قهرمان ليگيد و حفظ نتيجه كنيد، سوءمديريت در ارکان بالایی ورزش و فدراسيون فوتبال ايران است.»

 پیرموذن همچنین اعلام كرد: «آنچه در تبریز رخ داد بر همگان مسجل كرد که ورزش با این ها به جایی نمی رسد فلذا در آستانه سفر ريس جمهور مدبر و مقتدر به تبريز قهرمان، به عنوان عضو هيات رئيسه فراكسيون ورزش مجلس از ايشان درخواست دارم با بركناري همه خاطيان اين امر از وزير ورزش گرفته تا كفاشيان و مسئولان ذيربط استاني از آذري ها احقاق حق نموده و اعتماد عمومي را به اهالي محق و مومن منطقه بازگرداند و از لطمه به سرمايه ارزشمند اجتماعي جلوگيري نمايد.»

وی در خاتمه پیام خود نوشت: «به عنوان خادم ملت آذربايجان و اردبيل از آذري زبان ها فرياد مي كشم كه: من گوهري ايرانيم فرزند آذربايجان   يك آرزو دارم فقط لبخند آذربايجان!»

 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------