پشت پرده افشاگری قلعه نویی علیه ملی پوش استقلال؛ ۶۰۰ میلیون گرفتی بازی هم نمی کنی



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

سرمربی استقلال خطاب به ملی پوش تیمش گفت: «این چه وضعش است؟ تا پولت عقب می افتد شاکی می شوی، بعد هم که پول می گیری نمی توانی بازی کنی؟»

  امیر قلعه نویی روز گذشته اعلام کرد که در بازی دربی روز جمعه چند بار از هاشم بیگ زاده خواسته خود را آماده حضور در میدان کند اما ملی پوش استقلال با اعلام اینکه آماده بازی نیست، از حضور در بازی خودداری کرده است!

در همین راستا قلعه نویی پس از دربی هم در رختکن با بیگ زاده درگیری لفظی پیدا کرده بود. قلعه نویی خطاب به وی گفت: «۶۰۰ میلیون پول گرفته ای و آن وقت در این بازی حساس برای ما بازی نکردی؟ این چه وضعش است؟ تا پولت عقب می افتد شاکی می شوی، بعد هم که پول می گیری نمی توانی بازی کنی؟»

 بعد از صحبت های قلعه نویی، بیگ زاده گفت: «شما که دیدید من چه حالی داشتم. دل درد شدید داشتم و با این وضعیت نمی توانستم برای استقلال بازی کنم.»

 بیگ زاده مدعی است كه پیش از بازی مسموم شده بود و به همین دلیل هم قادر به بازی نبوده است اما قلعه نویی توجیه او را نپذیرفت و گلایه های تند خود را از این بازیکن داشت.

 گفتنی است بیگ زاده در چند جلسه از تمرینات استقلال پیش از دربی هم به بهانه مشكلات مالی اش غایب بود و این اظهارات قلعه نویی در رختكن نشان می دهد به دلیل اعتراضات او مبلغ قابل توجهی از معوقات وی پیش از دربی پرداخت شده است.


 اخبار  ورزشی  - جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------