آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

تکذیب ادعای امیر قلعه‌نویی توسط هیات مدیره استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال صحبت های مختلفی در مورد فصل گذشته صورت گرفته که می‌تواند هر یک از این بحث‌ها دلایل ناکامی این تیم باشد.

صحبت های اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از جلسه امروز نشان دهنده این است که مدیران این تیم هر چند دیر اما بالاخره متوجه شدند که سال قبل در تیمشان اتفاقاتی افتاده که باید زودتر از این به فکر می افتادند تا اوضاع را سرو سامان دهند.

 امروز مدیران استقلال صحبت های مختلفی را مطرح کردند و بیانیه هیات مدیره استقلال پس از جلسه به خوبی نشان میدهد که امیر قلعه نویی برای فصل آینده نمی تواند سرمربی آبی پوشان باشد. شاید دست به عصا بودن مطلب بیانیه باشگاه استقلال فقط و فقط به خاطر مزایده باشگاه در فردا باشد و اگر بحث مزایده و واگذاری در میان نبود این باشگاه خیلی به صراحت اعلام می کرد که دیگر به امیر قلعه نویی فکر نمی کند.

 هر چند که شاید خود امیر قلعه نویی هم بدش نمی آمده که یک فصل دیگر به او فرصت داده می شد اما به نظر روابط بین او و مدیران باشگاه تیره تر و سردتر از آن شده که پلی برای وصل باقی مانده باشد و خروجی نشست امروز هم به خوبی می گوید که دیگر راهی برای بازگشت با این مدیریت فعلی نیست.

 مدیران استقلال با توجه به بررسی های انجام گرفته به مسائل مختلفی در تیم موضع داشته اند از جمله آنکه طبق اعلام باشگاه این فصل استقلال برای سفرهای خود بیش از دو میلیارد تومان هزینه کرده و در هر سفر اعضای تیم 42 نفر بوده اند که این تعداد نفرات در هر سفر برای مدیران تیم جای سوال داشته است.

 یکی دیگر از مباحث دریافتی اعضای کادرفنی بوده است. درحالی که این اواخر امیر قلعه نویی گلایه می کرد که مدت هاست پولی را دریافت نکرده امروز هیات مدیره در گزارش خود اعلام کرد که کادرفنی استقلال بالای 60درصد قرارداد خود را گرفته اما هستند بازیکنانی در این تیم که زیر 30درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند.

هیات مدیره استقلال در کنار آسیب شناسی هایی که در مورد لیگ گذشته داشته به این اعتقاد رسیده اند که سرمربی برای فصل آینده باید در استقلال باشد که هم محیط استقلال را بشناسد و هم سازمان یافته برنامه ریزی کند.

 این طور که به نظر می رسد گزینه اول استقلالی ها برای انتخاب سرمربی مربی خارجی است و قرار شده یکی از اعضای هیات مدیره رزومه مربیان خارجی مورد نظر را بررسی کند و ظرف روزهای آینده در اختیار جمع قرار دهد.

جلسه آینده هیات مدیره استقلال چهارشنبه هفته بعدی است. تا هفته آینده شاید تکلیف مالکیت باشگاه هم مشخص شده باشد و شاید وضع به همین منوال باشد و گزینه های مورد نظر هیات مدیره در حال مذاکره با باشگاه باشند.
 
اعضای هیات مدیره استقلال همچنین از برخی بازیکنان این تیم بابت مصاحبه های اخیر خود مبنی بر اینکه هیات مدیره مقصر این شرایط است ناراحت بودند و اعتقاد داشتند که چنین بازیکنانی باید سنجیده صحبت کنند.

 اخبار  ورزشی  - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------