آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

لیست خرید برانکو حاضر است؛ دو بازیکن فولاد در راه پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, برانکو ایوانکوویچ

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس دو بازیکن خارجی تیم فولاد خوزستان را می‌خواهد.

 برانکو ایوانکوویچ فقط دو بازی تا پایان فصل پیش رو دارد. دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال که قطعا نمی‌تواند تاثیر بسیاری روی لیست مازاد و البته خریدهای آینده‌اش داشته باشد.

برانکو که برای فصل بعد هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود از حالا لیستی تهیه کرده و مشغول ارزیابی بازیکنانی است که برای فصل بعد می‌توانند پیراهن پرسپولیس را بپوشند.

از جمله این بازیکنان، مدافع کروات فولاد است؛ مدافعی خوشفکر و باهوش به نام لئوناردو مساریچ. اطرافیان برانکو از علاقه برانکو به این مدافع 31 ساله خبر می‌دهند، علاقه‌ای که احتمالا منجر به حضور مساریچ در پرسپولیس خواهد شد.

لئوناردو مساریچ را می‌توان از جمله خارجی‌های باکیفیت فوتبال ایران در فصل گذشته دانست. مدافعی که در قریب به اتفاق بازی‌های فولاد در ترکیب اصلی بازی کرد و در نهایت باعث شد تا یک آمار فوق‌العاده برای خط دفاع تیم پنجم لیگ رقم بخورد.

فولاد با اتکا به استحکام خط دفاعی‌اش که مساریچ عضو اصلی آن بود توانست با تنها 24 گل خورده در 30 بازی عنوان بهترین خط دفاع لیگ چهاردهم را به خود اختصاص دهد.

 با این عملکرد، مساریچ 31 ساله که هموطن برانکو نیز محسوب می‌شود یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی پرسپولیس است. پرسپولیس که برای قلب خط دفاعی، سید جلال حسینی را نیز در سبد خرید خود دارد، این مدافع کروات را هم نشانه گرفته تا یک زوج قدرتمند در مرکز خط دفاعی‌اش تشکیل بدهد.

مساریچ با سابقه 14 سال بازی حرفه‌ای در تیم‌های توپولواک، کرواتیاسسوته، کارلواچ، سگتسا، لکوموتیو، دیناموزاگرب و فولاد؛ یک مدافع باتجربه است. مدافعی که همزبان برانکو است و البته مورد قبول او.

 نفر بعدی اما ماتیاس چاگو است، هافبک کامرونی فولاد که جزو کلیدی‌ترین بازیکنان فولاد در فصل قبل بود. ماتیاس چاگو سابقه بازی زیر نظر برانکو در دیناموزاگرب را دارد. او از سال 2005 تا 2010 عضو این باشگاه مشهور و قدیمی کرواسی بود؛ باشگاهی که از سال 2006 تا 2008 با سرمربیگری برانکو موفق شد عنوان قهرمانی لیگ کرواسی را کسب کند.

 مساریچ و چاگو در لیست برانکو حضور دارند، در حالی که فولاد نیز علاقه‌مند است تا قرارداد این دو را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

 با توجه به پیشنهاد احتمالی پرسپولیس، البته بعد از دو بازی مقابل الهلال به نظر نمی‌رسد این دو بازیکن خارجی در اهواز بمانند و همچنان برای فولاد بازی کنند.

 فولاد البته برگ برنده‌ای به نام دراگان اسکوچیچ دارد. این مربی کروات می‌تواند مانع خروج چاگو و مساریچ از فولاد شود، فقط به این شرط که خودش بماند و در اهواز به مربیگری خود ادامه بدهد.

 حضور در پرسپولیس یک اتفاق بزرگ، حتی برای بازیکنان خارجی فوتبال ایران است. مساریچ و چاگو هم از این قاعده مستثنی نیستند. آنها نمی‌خواهند این تجربه بزرگ را از دست بدهند، به خصوص اینکه هموطن و مربی سابق‌شان سرمربیگری پرسپولیس را برعهده دارد.

اگر چاگو و مساریچ پیراهن پرسپولیس را به تن کنند، درصد بسیاری از مشکلات پرسپولیس در خط دفاع و هافبک از بین خواهد رفت. بازیکنانی که می‌توانند تحت نظر برانکو روزهای موفقی را در پرسپولیس سپری کنند.

 پرسپولیس در لیگ چهاردهم از وجود چهار بازیکن خارجی استفاده کرد. مایکل اومانیا، فرناندو گابریل، ژوزه تادئو و نیلسون که در پایان نیم‌فصل اول از پرسپولیس جدا شد.

 به نظر می‌رسد برانکو برای فصل بعد روی حضور هیچ‌یک از این بازیکنان حساب باز نکرده و به دنبال جذب مهره‌هایی جدید است؛ بازیکنانی که بتوانند در ترکیب پرسپولیس او را کمک کنند. بحث جذب مساریچ و چاگو نیز به همین دلیل است، دو بازیکنی که کیفیت‌شان به مراتب بیشتر از خارجی‌های فصل گذشته پرسپولیس است.

 اخبار  ورزشی  - ایران ورزشی

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------