پشت پرده چه خبر است؛ ملاقات های مشكوک نیمه شب فردوسی پور با کی روش



اخبار,اخبارورزشی,عادل فردوسی‌ پور

بعد از رفت و آمد مجری برنامه 90 به برج ایران زمین، حالا فاش شده كه وی نصف‌شب ها در هتل اقامت سرمربی پرتغالی تیم ملی دیده شده است.

 حمایت‌های عادل فردوسی‌پور از کارلوس کی‌روش آنقدر بی‌حد و حساب است که هر بار اسم ناجی کی‌روش یا همان رضا حسنی‌خو می‌آید، مجری برنامه 90 با حلاوت خاصی از او تعریف و تمجید می‌کند حتی اگر موضوع مربوط به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) باشد!

 عادل ارتباط نزدیکی با کی‌روش دارد و حتی یک‌بار سید مهدی رحمتی علیه او در مصاحبه‌ای اعلام کرد مجری برنامه پرطرفدار 90 به منزل کی‌روش در برج ایران‌زمین رفت و آمد دارد و سبب شد تا جو بدی علیه فردوسی‌پور به راه بیفتد.

 اما گویا این رفت و آمدهای فردوسی‌پور به محل اقامت کی‌روش تنها مربوط به برج ایران‌زمین نیست بلکه مجری برنامه90 نیمه‌شب‌ها هم به اتاق کی‌روش رفت و آمد دارد.

یکی از کارمندان هتل المپیک در حاشیه همایش بازآموزی مربیان فوتبال در لابه‌لای حرف‌هایش به یکی از مربیان لیگ‌برتری گفت: «اگر در و دیوار هتل زبان داشتند و اتفاقات پشت‌پرده فوتبال ایران که در لابی هتل صورت می‌گیرد را می‌گفتند خیلی‌ها دیگر نمی‌توانستند سرشان را بلند کنند، مثل عادل فردوسی‌پور.»

 

این کارمند وقتی با این سوال مربی معروف که در کنار آنها ایستاده بود که چرا عادل فردوسی‌پور؟ مواجه می‌شود با خنده می‌گوید: «چرا نه؟ من و چند تن از کارمندان شیفت شب دیدیم که عادل ساعت یک‌ونیم بامداد از اتاق کی‌روش بیرون آمد و به سرعت هتل را ترک کرد...»

این رفت و آمدهای شبانه از یک‌سو و انتقادهای عادل از مخالفان کی‌روش از جمله امیر قلعه‌نویی از سوی دیگر نشان‌دهنده این موضوع است که کارگردان برنامه 90 طی این دو سال اخیر کارلوس کی‌روش بود، نه عادل فردوسی‌پور.


 اخبار  ورزشی  - روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------