افشاگری دیرهنگام عسگری درباره انتخاب فغانی



اخبار,اخبارورزشی,داوران لیگ برتر

رئیس مستعفی کمیته داوران گفت: «اصلا مگر من فغانی را برای این این بازی انتخاب کردم که الان باید پاسخگو باشم؟»

به گزارش جام نیوز، سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر خبری منتشر شد که هیاتی از فدراسیون در انتخاب داوران لیگ برتر نظارت و حتی دخالت می کنند.

در آن زمان حسین عسگری و فریدون اصفهانیان به شدت این اخبار را تکذیب کردند و از استقلال دپارتمان و کمیته داوران گفتند و هر کدام اصرار داشتند که بگویند آنها هستند که حرف آخر را می زنند.

بعد از اتفاقات جنجالی تبریز و حالا که تقصیرات بر سر داور بازی و دپارتمان داوری افتاده هر کس تلاش می کند تا بگوید کمترین مسئولیت را در انتخاب علیرضا فغانی داشته است!

عسگری در افشاگری‌ای دیرهنگام می گوید که بحث نظارت کمیته ای از فدراسیون بر انتخاب داور درست بوده و این نظارت تا حدی بوده که نام داور بازی را از ترکی به فغانی تغییر داده است: «آقایان برای اینکه خودشان بمانند گشتند و یک مقصر پیدا کردند. آن یک نفر هم من بودم. من کجای این بازی بودم؟»

وی افزود: «الان آقایانی که بر خلاف قوانین فیفا و ای اف سی در کار چینش داوری دخالت کردند، کجا هستند؟ آنها که روز قبل از بازی انتخاب مرا عوض کردند؟ حالا گشتند و من را به عنوان مسبب این اتفاقات قربانی کردند. در حالی که اصلا موضوع چه ارتباطی با ما نداشت.»

 عسگری در ادامه تصریح کرد: «اصلا مگر من فغانی را برای این این بازی انتخاب کردم که الان باید پاسخگو باشم؟ ترکی پیشنهاد کمیته داوران بوده اما به خاطر اشتباه 2 سال قبل او در بازی با استقلال در زمان مربیگری قلعه نویی، این داور جایش را به فغانی داد که تبریزی ها از او برای داوری 4 هفته قبلش در اصفهان دلخوری داشتند!»

عسگری در پایان گفت: «آقایان باید خودشان بیایند و بگویند چرا وقتی من محسن ترکی را انتخاب کردم، او را برداشتند و گفتند فغانی به تبریز برود.»


  اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------