آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

انتخاب سرمربی استقلال در گروی مشخص شدن وضعیت شرکت سمند است



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «قرار بود اگر تکلیف باشگاه معلوم نشد، سرمربی را انتخاب کنیم اما حالا باید منتظر تأییدیه‌ای باشیم که قرار است برای خریدار صادر شود.»

مشخص شدن وضعیت همه بلاتکلیفی‌های باشگاه استقلال در گروی تعیین تکلیف مالک باشگاه است. با این حال اما بعد از اعلام آمادگی شرکت سمند برای خرید استقلال، این سوال مطرح می‌شود که آیا هیأت مدیره باشگاه استقلال استعفا داده‌اند؟

منصور پورحیدری با اشاره به همین موضوع اظهار داشت: «نه، فعلا استعفایی در کار نیست. اصلا استعفا در حال حاضر معنایی ندارد. ما دو روز پیش از برگزاری مزایده چهارم، آخرین جلسه هیأت مدیره را برگزار کردیم. قرار شد اگر کسی پا پیش گذاشت و برای خرید استقلال اعلام آمادگی کرد، هماهنگی‌های لازم را برای تحویل دادن باشگاه داشته باشیم. اگر هم خریداری پیدا نشد، همچنان به کار خود ادامه دهیم.»

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه شرکت سمند برای خرید استقلال اعلام آمادگی کرده، توضیح داد: «خوشبختانه شرکت ایران‌خودرو پا پیش گذاشته و تأییدیه‌اش قرار است در همین یکی، دو روزه به دست ما برسد. اگر این اتفاق افتاد، باید نمایندگان این شرکت به باشگاه بیایند تا مدارک لازم را به آن‌ها تحویل دهیم. همچنین باید لیست بدهی‌های باشگاه مشخص شود و به آن‌ها ارائه دهیم.»

پورحیدری با اشاره به نام‌هایی که برای سرمربیگری استقلال مطرح می‌شوند، گفت: «من نمی‌دانم چرا این‌ روزها نام‌های مختلفی برای نشستن روی نیمکت استقلال معرفی می‌شوند. در حالی که هیأت مدیره درباره هیچ گزینه‌ای صحبتی نکرده است. همه این‌ها در گروی مشخص شدن خریدار باشگاه است.»

 وی ادامه داد: «وقتی هنوز وضعیت هیأت مدیره مشخص نیست، چطور می‌خواهیم سرمربی تعیین کنیم؟ قرار بود اگر تکلیف باشگاه معلوم نشد، سرمربی را انتخاب کنیم اما حالا باید منتظر تأییدیه‌ای باشیم که قرار است برای خریدار صادر شود. متأسفانه این مسائل به استقلال لطمه می‌زند.»

چند درصد احتمال دارد که دولتی بودن ایران‌خودرو مانع تأیید خریدار استقلال شود؟ پورحیدری به این سوال این‌طور پاسخ داد: «نمی دانم، شاید شرکت‌‌های وابسته به ایران‌خودرو نیمه دولتی هستند. من نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد اما امیدواریم هر اتفاقی می‌افتد به نفع استقلال باشد.»

 اخبار  ورزشی  -  قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------