واکنش مدیرعامل سپاهان به ادعاهای پدیده نوظهور در اتفاقات جنجالی تبریز



اخبار,اخبارورزشی,حسین فرکی

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: «شنیدم برخی بازیکنان نفت هم در مصاحبه‌های‌شان مدعی شده‌اند سپاهان نباید قهرمان می‌شد که این جای تأسف دارد.»

 موضوع فردی با نام "م . م" که خود را یک اصفهانی و دوست تعدادی از مدیران سرشناس این استان معرفی کرده، به سوژه جالبی تبدیل شده است.

او مدعی شده اعلام نتیجه 2 – 2 بازی سپاهان و سایپا در ورزشگاه تبریز و در نتیجه قهرمانی سپاهان، شاید پروژه‌ای بوده که از جانب او انجام شده است.

در همین خصوص اظهارات مهرزاد خلیلیان را در ادامه می‌خوانید:

* شما فردی با نام "م.م" را می‌شناسید؛ کسی که مدعی شده با مدیران اصفهانی در ارتباط است؟
- این مسئله را به من گفتند و فقط خنده‌ام گرفت. این یک شایعه مسخره است.

* او گفته دانشجوی شما بوده است.
- من اصلاً چنین فردی را نمی‌شناسم و استاد دانشگاه نیستم.

* مدعی شده سال 75 دانشجوی شما بوده.
- من اصلاً استاد دانشگاه نبوده‌ام. من پزشک ورزشی هستم و اصلاً‌ در دانشگاه سابقه تدریس ندارم. من مات مانده‌ام این چه صحبت‌هایی است که مطرح می‌شود. یک هفته از قهرمانی سپاهان گذشته و این بحث‌ها همچنان ادامه دارد. هر کس پیروزی شفاف و درست سپاهان را یک‌جور زیر سؤال می‌برد. برخی آدم‌های بدون تجربه از یک طرف و برخی مجریان هم از طرف دیگر. حتی شنیدم برخی بازیکنان نفت هم در مصاحبه‌های‌شان مدعی شده‌اند سپاهان نباید قهرمان می‌شد که این جای تأسف دارد. ما در پنج قهرمانی خود، حرفه‌ای و با اخلاق رفتار کرده‌ایم. هفت سال قبل هم که در دقیقه 97 به پرسپولیس در تهران باختیم و قهرمانی را از دست دادیم، نه داور را متهم کردیم، نه مسئولان را. نه به کسی توهین کردیم. خیلی ناراحت بودیم و گریه کردیم اما خودمان را برای فصل بعد آماده کردیم. اگر بخواهیم با امثال این آدم‌ها قهرمان شویم که دیگر سپاهان نیستیم.

 * شما اصلاً‌ این فرد را می‌شناسید، در شبکه‌های مجازی به نام "مسعود مزروعی" معرفی شده.
- مزروعی‌ها یک خانواده بزرگ در اصفهان هستند که من هم وقتی آنجا مسئولیت داشتم، خدمات زیادی داشتم. من یک مزروعی می‌شناسم که رئیس ورزش اصفهان بوده و الان در تهران است و در تیم فتح فعال بود. ایشان فرد قابل و خوبی است. اصلاً‌ طرح چنین مسائلی باطل است و ما را ناچار به شکایت می‌کند. اگر این حرف‌های بی‌مایه و سخیف برای باشگاهی مطرح شود که 60 سال سابقه دارد و مربی‌ای که همه ایران او را اخلاق‌مدار می‌دانند، ادامه یابد، به طور قطع شکایت می‌کنیم. حسین فرکی هم جام قهرمانی را گرفته و هم جام اخلاق را. این حرف‌ها عادی نیست و ناچار می‌شویم با استفاده از همه ابزارها، به مراجع امنیتی و قضایی شکایت کنیم.

* این فرد گفته در ستاد انتخابات سردار طلایی با ساکت ارتباط پیدا کرده و رئیس ستاد انتخاباتی اسلامیان در انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان هم بوده است.
- این را به طور کامل تکذیب می‌کنم. من خودم دبیرکل اتاق بازرگانی بودم و چنین فردی هرگز آنجا نبوده است. الان هم من می‌توانم شکایت کنم، هم اسلامیان و هم ساکت.

* ایشان مدعی شده که کارهای پروژه‌ای انجام می‌دهد و شاید اعلام نتیجه 2 - 2 میان هواداران تراکتور هم پروژه‌ای بوده که به او دادند!
- این حرف مرا شوکه کرد. این گفته را باید در مراجع قضایی جواب دهد.

* شما می‌گویید او را نمی‌شناسید اما خودش گفته از دفتر شما با او تماس گرفته‌اند برای ملاقات.
- من مدتی در بیمارستان فارابی اصفهان که مخصوص بیماران روانی است، پزشک بودم و شاید این فرد هم یکی از بیماران من در آن بیمارستان بوده که حالا احتیاج به ویزیت دوباره دارد. (با خنده) ما از طریق قانون این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

 * حسین فرکی در سپاهان می‌ماند؟
- ایشان با ما قرارداد دارد. تلفنی هم صحبت کردیم و مشکلی نیست.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------