بمب تاریخی نقل و انتقالات منفجر می شود؟/ سرخ ها به دنبال 2 فوق ستاره



اخبار,اخبارورزشی,پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن برای رونالدو پیشنهاد 125 میلیون یورویی داده و منچستر هم برای 2 ستاره رئال، ‌220 میلیون یورو می‌دهد. رئال مادرید که فصل گذشته قهرمان اروپا شد، ممکن است دست به تغییرات گسترده‌ای بزند و سال آینده با چهره‌ای متفاوت، ‌با مربی و ستاره‌هایی متفاوت ظاهر شود.

 روزنامه‌های اسپانیایی و ایتالیایی ادعا کرده‌اند، میلان پیشنهاد وسوسه کننده‌ای به کارلو آنچلوتی داده و ممکن است مربی رئال به این تیم برگردد. ظاهرا آنچلوتی با فلورنتینو پرس، ‌رییس رئال، حرف زده و به این نتیجه رسیده، بهتر است خودش برود تا اینکه اخراجش کنند.

به این ترتیب، مربی ایتالیایی آزاد است با بقیه تیم‌ها مذاکره کند و میلان هم مصمم است او را به سن سیرو برگرداند، جایی که به‌عنوان بازیکن و مربی، همه جام‌ها را برده.

اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده، همسر آنچلوتی هم از او خواسته به ایتالیا برگردند چون یک نوه دیگر در راه دارند و سال‌ها است به خاطر مربیگری او در لندن، پاریس و مادرید، در سفر هستند.

با این حال، پروژه‌ای که سیلویو برلوسکنی در سر دارد باید آنقدر جذاب باشد که بتواند آنچلوتی را برای بازگشت ترغیب کند. میلان در سال 2014 با زیان 91 میلیون یورویی روبه‌رو شد و برلوسکنی در حال مذاکره با سرمایه گذارهایی از چین و تایلند است.

روزنامه مارکا ادعا کرده، میلان به آنچلوتی پیشنهاد قراردادی 5 ساله داده و 150 میلیون یورو هم در اختیارش می‌گذارد تا بازیکنان جدید بخرد. طبق ادعای روزنامه‌های توتو اسپورت و ایل ژورناله، میلان قصد دارد رادامل فالکائو را از موناکو قرض بگیرد، ماتیا دارمیان را از تورینو بخرد و حتی زلاتان را از پاری‌سن‌ژرمن برگرداند. باید دید پیشنهاد آنها برای آنچلوتی چقدر جذاب است؛‌اگرچه ممکن است یکباره همه چیز عوض شود و او در رئال بماند.

پیشنهاد رویایی پاری سن‌ژرمن
این دومین تابستانی است که در آن خبر بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد به گوش می‌رسد. همین تابستان گذشته بود که لوییس فان‌خال، مربی یونایتد گفت، این احتمال وجود دارد که رونالدو برگردد. با این حال این بازیکن فعلا در رئال مادرید مانده است.  به نوشته روزنامه مارکا، اکنون پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان مشتری جدی رونالدو وارد عمل شده است. آنها 125 میلیون یورو برای خرید این ستاره پیشنهاد داده‌اند. این روزنامه مادریدی نوشته که رونالدو ترجیح می‌دهد تا پایان قراردادش که در فصل 2018-2017 تمام می‌شود در رئال بماند اما از فلورنتینو پرس خواسته درباره آینده باشگاه به او تضمین بدهد.

اگر پرس نتواند خیال رونالدو را راحت کند، ممکن است در نهایت پیشنهاد پاریسی‌ها پذیرفته شود. رونالدو در چنین شرایطی احتمالا حضور در پاری‌سن‌ژرمن را به بازی در منچستریونایتد ترجیح خواهد داد.

در هر حال، ستاره پرتغالی 30 ساله است و شاید رئال بخواهد از فروش او سود کند.

از سوی دیگر، گفته می‌شود منچستریونایتد به دنبال خرید رونالدو و البته گرت بیل است. آنها 220 میلیون یورو برای خرید این دو بازیکن به رئال مادرید پیشنهاد خواهند داد. از این مبلغ 120 میلیون یورو برای خرید بیل است که رئال در تابستان 2013 برای خرید او 100 میلیون یورو به تاتنهام پرداخت و 100 میلیون یورو هم برای خرید رونالدو است.

فروش گرت بیل با قیمتی بالا برای رئال کاری منطقی به شمار می‌رود اما اینکه آنها گران‌ترین و دومین بازیکن گران تاریخ فوتبال را در یک تابستان با هم به فروش برسانند، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

 اخبار  ورزشی  -  ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------