کلاهبرداری سیصد میلیونی از یک فوتبالیست



اخبار,اخبارورزشی  , فوتبالیست ها

یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان در معرض کلاهبرداری قرار گرفته است.

یک بازیکن فوتبال کشورمان که در یک باشگاه نامدار پایتخت توپ می زند، به محض اتمام فصل قصد مسافرت خارجی جهت استراحت به سرش زد و از این رو، به دنبال خرید بلیت رفت.

 مقصدش هم در نوع خود جالب بود، بازیکن مورد اشاره ما برای هفته آینده، بلیت سفر به کشور بلغارستان را تهیه کرد تا حدود 8 روز در آن کشور بماند و به استراحت بپردازد.

 اما مشکل از زمانی شروع شد که این بازیکن، برای خرید دلار راهی یکی از صرافی های تهران شد. او فکر می کرد به سادگی و بدون کوچک ترین زحمتی به صرافی می رود، پول رایج مملکت را می دهد و به جای آن دلار می گیرد ولی نکته اینجا بود که به این بازیکن گفتند چون پول زیادی به همراه دارد، بهتر است مبلغ را کارت به کارت کند و سپس آدرس پستی منزلش را بدهد تا مسئولان آن صرافی، پول را با پیک موتوری به منزلش ارسال کنند.

 این فوتبالیست مطرح نیز به حرف فروشندگان دلار عمل می کند اما پس از سه روز متوجه می شود دلارها نرسیده است. پیگیری هایش را برای یافتن دلیل این امر شروع می کند و متوجه می شود مسئولان صرافی دلارها را برای این بازیکن ارسال کرده اند اما پیک موتوری، آن مبلغ که حدود سیصد میلیون ریال معادل سی میلیون تومان بود را به جیب زده و اصلا به آدرس مورد نظر نیاورده است!

 این اتفاق، تاثیر بسزایی در روحیه بازیکن مدنظر داشت تا جایی که به دنبال شکایت از صرافی و پیک موتوری بود اما وقتی موضوع شکایت را مطرح کرد، به پولش رسید و مشکل خیلی زود حل شد. ممکن بود آن سی میلیون تومان را به سادگی از دست بدهد اما شانس آورد!

 اخبار ورزشی  -  مهام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------