آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

عقده گشایی هواداران الهلال و رسانه های عربستانی با توهین زشت به طارمی



اخبار,اخبار ورزشی,بازی پرسپولیس و الهلال

بازی الهلال و پرسپولیس با شکست پرسپولیس به پایان رسید ولی عربستانی ها گویا بی خیال مهاجم پرسپولیس نشده اند.

به گزارش  جام نیوز، مهدی طارمی که در بازی با النصر در تهران بعد از به ثمر رساندن گل شادی حاشیه بر انگیزی داشت که البته پاسخی بود به شادی قبل تر عربستانی. حرکت طارمی بعد از به ثمر رساندن گل به مزاج عربستانی ها خوش نیامد.

این شادی گل را برخی از رسانه ها به معنی بریدن سر عربستانی ها بازتاب دادند که این موضوع باعث ناراحتی عربستانی ها شد و آنها کینه مهاجم پرسپولیس را به دل گرفتند و منتظر فرصت ماندند برای جبران.

فضای ورزشگاه ریاض از ابتدای بازی پرسپولیس- الهلال بسیار متشنج بود. شعارهای نژادپرستانه و هو کردن بازیکنان پرسپولیس در بیشتر اوقات بازی به گوش می رسید و بازیکنان پرسپولیس هم به خاطر کار شکنی های عربستان عصبی به نظر می رسیدند.

 اما این جو برای طارمی بسیار سنگین تر بود چرا که جو ورزشگاه به شدت علیه طارمی بود و در چندین نوبت وقتی که این بازیکن صاحب توپ می شد تماشاگران الهلال به شدت او را هو می کردند.

 زشت ترین و تندترین واکنش هواداران بر علیه طارمی در زمان خروج او بعد از اخراجش از زمین بود که وقتی می خواست به از زمین خارج شود به سمت این بازیکن اشیایی پرتاب کردند و علیه او شعار دادند. شدت این واکنش ها به قدری بود که باعث شد نیروهای انتظامی ورزشگاه او را برای رفتن به رختکن همراهی کنند.

اما اینجا پایان ماجرا نبود بعد از بازی رسانه های عربستانی به بازتاب یک طرفه این دیدار پرداختند و تا می توانستند به اهانت های مختلف پرداختند.

 همان طور که انتظار می رفت نقطه اصلی این اهانت ها طارمی و یک رسانه عربستانی با نشان دادن تصویری از این بازیکن نوشت: «سر مجوس را در ریاض بریدیم.»

 جوسازی های رسانه های عربستانی در حالی شکل گرفته است که دیگر نماینده کشورمان هم فردا باید به مصاف دیگر تیم عربستانی برود. حال باید نشست و منتظر حواشی جدید عربستانی ها در بازی فردای نفت برابر الاهلی بود.


  اخبار  ورزشی  -  جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------