آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

بازیکنان پرسپولیس در انتظار لیست نهایی کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت این تیم از عربستان بلاتکلیف مانده است.

به گزارش  تسنیم  ، برانکو ایوانکوویچ بعد از بازگشت اعضای تیم پرسپولیس از عربستان همچنان منتظر تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس است تا با آنها در مورد برنامه‌های آینده خود برای پرسپولیس، تشکیل جلسه دهد. این درحالی است که محمدحسین نژادفلاح بعد از بازگشت از عربستان و منتفی شدن خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس حداقل تا دو ماه آینده، سکوت اختیار کرده است. به هر حال چنانچه این روند تا روز شنبه ادامه داشته باشد، برانکو خودش به باشگاه پرسپولیس مراجعه خواهد کرد.

* برادران پانادیچ، دستیاران کروات برانکو صبح امروز ایران را به مقصد کشورشان ترک کردند. این در شرایطی بود که باشگاه پرسپولیس پیش قرارداد آنها را پراخت نکرد و قرار شد برانکو پیگیر این مسئله شود.

* ملی‌پوشان پرسپولیس بعد از بازگشت از عربستان منتظر لیست جدید کی‌روش هستند تا اگر در این لیست هم جای داشتند در آن صورت در اردوی ملی‌پوشان حاضر شوند. سوشا مکانی، امید عالیشاه، احمد نورالهی و مهدی طارمی در لیست اولیه تیم ملی حضور داشتند اما هنوز لیست نهایی تیم ملی برای بازی با ازبکستان و ترکمنستان اعلام نشده است.

* احمد نورالهی که قرار بود بعد از پایان فصل کتف خود را به تیغ جراحی بسپارد برای اقدام در این زمینه منتظر لیست نهایی تیم ملی است.


اخبار ورزشی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------