واکنش نتانیاهو به تلاش فلسطین برای تعلیق رژیم صهیونیستی از فیفا



اخبار,اخبارورزشی,تعلیق رژیم صهیونیستی از فیفا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اقدامات این رژیم باعث بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های فلسطین برای تعلیق فدراسیون فوتبال اسرائیل از فیفا شده است.

  بنیامین نتانیاهو روز گذشته (جمعه) مدعی شد که تلاش‌های اسرائیل باعث بی‌نتیجه ماندن اقدامات فلسطین برای تعلیق اسرائیل از فیفا شده است.

این اقدامات پس از انصراف فدراسیون فوتبال فلسطین از پیشنهادش مبنی بر تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی از بنده اجرایی فیفا مطرح شد.

نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا زمانی که آنها (فلسطینیان) چنین اقداماتی را انجام می‌دهند به جای نزدیکتر شدن به صلح تنها باعث ایجاد فاصله خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد که تنها راه دستیابی با راه‌حل دو دولت انجام مذاکرات به صورت مستقیم است .

با وجود عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال فلسطین از درخواست قبلی خود کنگره فیفا با اعمال اصلاحاتی مبنی بر ایجاد یک کمیته نظارت بر نحوه فعالیت فدراسیون‌ رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

جبرئیل رجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین پس از ممانعت از پیگری درخواست خود گفت: تصمیم گرفتیم که از درخواست خود برای تعلیق انصراف دهیم اما این به معنی پایان مقاومت نیست.

فدراسیون فوتبال فلسطین اسرائیل را به مخالفت و ایجاد محدودیت در عبور و مرور بازیکنان فوتبال بین نوار غزه و کرانه باختری متهم کرده است.

 اخبار  ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------