آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

احتمال محرومیت کروش از سوی فیفا



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس  کی  روش

درگیری لفظی شدید بین کروش و داوران هلندی مصاف ایران و سوئد شاید منجر به واکنش کمیته انضباطی فیفا شود.

 تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال جاری در کشور سوئد با تیم ملی این کشور دیدار تدارکاتی ای را با قضاوت سه داور جوان هلندی برگزار کرد که در نهایت نتیجه این نبرد با نتیجه سه بر یک به سود یاران زلاتان ایبراهیموویچ به پایان رسید. اما حاشیه بزرگ این بازی که از چشم رسانه های ایران دور ماند به درگیری شدید لفظی کروش و اوسیانو کروز با تیم داوری این پیکار مربوط می شد.


کروش در طول بازی بارها به قضاوت سردار گازوبیوک هلندی که اصالتی ترکیه ای دارد اعتراض کرد که همین اعتراضات با واکنش تند داور چهارم این نبرد همراه شد. اما اتفاق مهم در دقیقه نود رخ داد. جایی که داور در سوت پایان مسابقه دمید و ناگهان داور چهارم به صورت عمدی یا سهوی سرش را به سمت نیمکت ایران چرخاند و آب دهنش را به زمین انداخت.


همین حرکت موجب شد کارلوس کروش و اوسیانو کروز پرتغالی با خشم فراوان به سمت تیم داوری مسابقه هجوم ببرند. کروش با صدای بلند به داوران هلندی اعلام می کرد پرتاب آب دهن به سوی نیمکت ایران اهانت به مردم و فوتبال این کشور است و داور چهارم نباید چنین کار زشتی را مرتکب می شد. اما داور بازی که قصد آرام کردن کروش و دستیار نخستش را داشت بارها به او اعلام کرد این صحبت ها و رفتار کروش را در گزارش نهایی بازی مکتوب می کند و به فیفا در اسرع وقت گزارش خواهد کرد. اما این صحبت ها هم مانع کروش نشد و در پایان با وساطت بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی بود که او آرام شد.


سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به بازیکنان می گفت به خاطر اشتباهات داور در طول بازی خشمگین نیست بلکه داور چهارم با پرتاب آب دهن به مردم ایران و فوتبال این کشور اهانت کرده و باید معذرت خواهی کند.


اینک باید منتظر ماند و دید آیا داوران هلندی این پیکار تدارکاتی علیه کروش و اعتراضاتش چیزی را به فیفا گزارش کردند یا نه و از سوی دیگر کمیته انضباطی کنفدراسیون جهانی فوتبال او را محروم می کند یا نه.


کروش در زمان هدایت تیم ملی پرتغال بارها با فیفا درگیر شد و یک بار به خاطر ممانعت از حضور افسران دوپینگ در تمرین تیم ملی فوتبال این کشور با محرومیت چند ماهه موجه شد که در نهایت با فرجام خواهی، مدت زمان محرومیتش کاسته شد.

 اخبار ورزشی  -   شفقنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------