آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

تبانی در دسته اول محرز شده؟



 

اخبار,اخبارورزشی, لیگ دسته‌یک فوتبال ایران

 بعد از تبانی دو فصل پیش باشگاه شهرداری تبریز در لیگ دسته‌یک فوتبال ایران که به سقوط این تیم به دسته پایین‌تر انجامید، یک فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران سالم برگزار شد و بحث تبانی در آن مطرح نبود، اما در این فصل در هفته‌های پایانی لیگ دسته‌یک فوتبال کشور، صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی قائم‌شهر، با بیان صحبت‌هایی باشگاه مس کرمان را به تبانی در بازی‌های لیگ آزادگان متهم کرد،اتهامی که از سوی مسئولان این باشگاه کرمانی تا به امروز رد شده است.

درودگر اعتقاد داشت مستنداتی دارد که آنها را به مراجع مربوطه در فدراسیون فوتبال ارائه داده که بر اساس آنها تبانی مس در بازی‌های این فصل قطعی است. همچنین درودگر، مدیرعامل نساجی، روزهای گذشته درخواست کرده بود که بازی پلی‌آف صعود به لیگ برتر بین دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان تعلیق شود. درودگر اعتقاد داشت با برگزاری این بازی، مسئولان فدراسیون فوتبال یک مسئله غیرقابل جبران دیگر را به بار می‌آورند.

 

اما روز یکشنبه برخلاف نظر درودگر، مدیرعامل نساجی، این بازی برگزار شد و استقلال خوزستان با پیروزی درمجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل مس کرمان، در لیگ برتر ماند. باید دید واکنش باشگاه نساجی که درودگر، مدیرعامل آن، در روزهای گذشته در مصاحبه با رسانه‌ها مدعی شده بود از طریق وکیل بین‌المللی پرهام، مالک باشگاه در صورت انجام بازی با دردست‌داشتن فیش‌ها، اس‌ام‌اس‌ها و فیلم هشت بازی سؤال‌برانگیز مس کرمان به فیفا شکایت خواهند کرد چگونه است. در ارتباط با این پرونده، علی‌اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که به گفته مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر، اطلاعاتی که کمیته صیانت فدراسیون فوتبال در مورد این بحث تبانی جمع‌آوری کرده بود را در اختیار این کمیته قرار داده است،

 

گفت: فردی با مشخصات «م.ن» دستگیر و مشخص شده این فرد مبالغی را از باشگاه مس کرمان گرفته است. این فرد در اختیار حراست وزارت ورزش‌وجوانان قرار گرفته است. باید مشخص شود که او این پول‌ها را چگونه خرج کرده است. محمدزاده تأکید کرد که هنوز تبانی در لیگ دسته اول ثابت نشده است و بعد از بازجویی از م. ن، روند این پرونده تکمیل می‌شود و می‌توان در مورد آن رأی قطعی داد. رئیس کمیته اخلاق همچنین اشاره کرد که اگر بعد از بازجویی از تنها شاهد پرونده، تبانی باشگاه مس کرمان محرز شود، این تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند و برای این تیم جریمه‌های سنگین دیگری نیز در نظر می‌گیریم.


توضیحات باشگاه مس
روز گذشته بعد از صحبت‌های محمدزاده رئیس کمیته اخلاق، باشگاه مس کرمان اسنادی را در مورد بحث تبانی در سایت خود منتشر کرد. مسی‌ها «م. ن» که گفته می‌شود تنها شاهد پرونده تبانی لیگ برتر است را مازیار ناساری معرفی کردند.


 مسئولان مس با انتشار نامه‌ای که توسط غلامرضا بهروان امضا شده و در آن اشاره شده ناساری نویسنده کتاب فوتبالیست‌های برتر ایران است  که از آنها خواسته شده با او مساعدت کنند. همچنین مسی‌ها با انتشار اسناد اعتقاد دارند با نظر سازمان لیگ برای چاپ کتاب به این فرد مبلغ مالی‌ای را پرداخت کرده‌اند.

 

 اخبار  ورزشی  -  شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------