آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

معاون فیفا: زندگی ام در خطر است؛ دیگر سکوت نخواهم کرد؛ دست داشتن سپ بلاتر در فیفا را افشا می کنم



اخبار,اخبارورزشی, فساد فیفا

در حالی که تحقیقات پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در مورد مقامات فیفا ادامه دارد، جک وارنر، نایب رئیس سابق فیفا هشدار داده است که همه چیز را درباه فساد در فدراسیون جهانی فوتبال فاش خواهد کرد.

به گزارش  «تیک»، وارنر که مدعی شده است زندگی‌اش در خطر است گفت می‌تواند با افشای مدارکی ارتباط بین بودجه فیفا با وی و انتخابات عمومی سال ۲۰۱۰ ترینیداد و توباگو و دست داشتن سپ بلاتر، رئیس مستعفی فیفا در این معادلات را نشان دهد.

او گفت که این مدارک را در اختیار وکلایش قرار داده است.

وارنر خود یکی ۱۴ مظنون اصلی پرونده اخیر فساد فیفا است که از سوی مقامات قضایی آمریکا متهم شده‌اند.

او در برنامه‌ای تحت عنوان "دستکش‌ها درآمده است"در یکی از شبکه‌های تلویزیونی در کشورش، ترینیداد و توباگو گفت: "دیگر سکوت نخواهم کرد و رازهای کسانی که سعی در لطمه زدن به کشورم را دارند برملا خواهم کرد."

او گفت: "البته از اینکه زندگی‌ام به خطر بیفتد هم می‌ترسم."

وارنر، ۷۲ ساله در ۲۰۱۱ در میان اتهامات مربوط به رشوه دادن به وابستگان خود در منطقه کارائیب، از همه فعالیت‌های مربوط به فوتبال کناره گرفت و پس از طرح اتهام‌هایی مبنی بر "کلاهبرداری" در طول عهده‌دار بودن ریاست کونکاکاف (اتحادیه فوتبال کارائیب، آمریکای شمالی و مرکزی) از سمت خود به عنوان وزیر امنیت ملی کشور ترینیداد و توباگو استعفا کرد.

وارنر هفته پیش، پس از طرح اتهامات فساد، خود را به مقامات پلیس در ترینیداد و توباگو معرفی کرد و اکنون با پرداخت وثیقه آزاد است.

مقامات آمریکایی در رابطه با این اتهامات خواستار استرداد وی شده‌اند. آقای وارنر همه اتهامات مطرح شده علیه خود را رد می‌کند.

همزمان پلیس آفریقای‌جنوبی تایید کرده است که تحقیقات ابتدایی در ارتباط با پرداخت ۱۰ میلیون دلار رشوه از سوی فدراسیون فوتبال این کشور برای میزبانی آفریقای‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۰ را آغاز کرده است.

فیکیله مبالولا، وزیر ورزش آفریقای‌جنوبی و سایر مقامات از جمله دنی جوردن رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اتهام پرداخت رشوه را رد کرده‌اند.

 

 اخبار  ورزشی  -  تیک 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------