منصوریان برای استقلالی شدن اوکی داد



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال استقلال

عضو هیات مدیره استقلال ادعا می‌ کند که این باشگاه با علیرضا منصوریان به توافق اولیه رسیده است.

پندار توفیقی در این باره به "ورزش سه" گفت: آخرین خبر از مذاکره با منصوریان این است که باشگاه استقلال نامه ای به باشگاه نفت زده تا در صورتی که صلاح می‌ دانند منصوریان را برای حضور در استقلال آزاد کنند. ما منتظر جواب آنها هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به توافقی با منصوریان رسیده اند یا نه هم گفت: وقتی باشگاه نامه می‌ زند و درخواست رسمی می‌ کند حتما توافقات اولیه انجام شده است. اگر توافقی نبود که دیگر نیازی به درخواست رسمی از باشگاه نفت وجود نداشت. البته باز هم می‌ گویم که این توافق به صورت اولیه است.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان با شرایط نابسامان استقلال دوست دارد با این باشگاه قرارداد ببندد یا نه هم گفت: همه دوست دارند به استقلال بیایند حتی من فکر می‌ کنم پرسپولیسی ها هم دوست دارند با استقلال قرارداد امضا کنند.

پندار توفیقی ادعا می‌ کند که در جلسات مذاکره با منصوریان حضور نداشته است: این بحث را آقای افشارزاده پیگیری کرده است و من در جلسات حضور نداشتم. مذاکره با مربی یک بحث فنی است و من بیشتر به امور مالی باشگاه استقلال می‌ پردازم. هر زمان قرارداد منصوریان به مرحله نهایی برسد، آن وقت من می‌ نشینم و در مورد نحوه عقد قرارداد از نظر مالی صحبت می‌ کنم.


  اخبار ورزشی  -  ورزش سه 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------